اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قم:

قاضی نماینده قم در کاراته قهرمانی آسیا شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قم از انتخاب کاراته‌کای قمی برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد.

قاضی نماینده قم در کاراته قهرمانی آسیا شد

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته کاراته قم در ترکیب تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و چندین تورنمنت بین‌المللی نمایندگان شایسته‌ای خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر قم در تمام رده‌های سنی تیم‌های ملی کاراته کشور دارای نماینده است و بدین ترتیب هم در مسابقات نوجوانان و جوانان، هم در رقابت‌های رده سنی امید و هم در پیکارهای رده سنی بزرگسالان کاراته‌کاهای مستعدی از قم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.

دبیر هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: در مسابقات سال گذشته کاراته قهرمانی آسیا که در تمام رده‌های سنی به میزبانی کشور چین در شهر گوانجو برگزار شد، چهار مدال از جمع مدال‌های کسب شده کاروان اعزامی کاراته کشورمان را ملی‌پوشان قمی به دست آوردند.

وی تاکید کرد: کاراته قم همواره در موفقیت‌های کاراته کشورمان در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهانی و تورنمنت‌های مختلف داخلی و خارجی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده و کاراته‌کاهای قمی جزو چهره‌های موفق تیم‌های ملی کشورمان بوده‌اند.

برخورداری اظهار داشت: امسال نیز کاراته قم در تیم‌های ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کاراته کشورمان دارای شش نماینده است که می‌توان حضور حداقل چهار نفر آنها در مسابقات قهرمانی آسیا را پیش‌بینی کرد، اتفاقی که سال گذشته نیز رخ داد و دو مدال طلا و دو نشان برنز توسط کاراته‌کاهای قمی در چین به دست آمد.

وی در ادامه با اشاره به مشخص شدن وضعیت تیم‌های ملی دو رده سنی کاراته کشورمان برای حضور در پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا بیان کرد: از سوی کادر فنی تیم‌های ملی ترکیب تیم‌های کاراته نوجوانان و جوانان ایران مشخص شد در حالی که در بین ملی‌پوشان یک کاراته‌کا از قم نیز حضور دارد.

دبیر هیئت کاراته استان قم عنوان داشت: رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی دو رده سنی نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان برای اعزام به مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در حالی با شناخت نفرات برتر به پایان رسید که در بین برترین‌ها علیرضا قاضی کاراته‌کای قمی نیز حضور دارد.

برخورداری خاطر نشان کرد: قاضی به‌عنوان نماینده وزن منهای 63 کیلوگرم همراه با تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان به مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که قرار است در دهه سوم تیرماه برگزار شود، اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول