اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس هیئت کاراته استان

نخستین همایش مربیان کاراته استان اصفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین همایش مربیان کاراته استان با حضور علی دعوائیها رئیس هیئت کاراته استان و به مدرسی مصطفی سلطانی و رشید خدابخش برگزار شد.

نخستین همایش مربیان کاراته استان اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی هیئت کاراته استان اصفهان، نخستین همایش مربیان کاراته استان اصفهان با حضور بیش از 140 مربی کاراته در بخش آقایان از 25 سبک فعال استان و به مدرسی مصطفی سلطانی و رشید خدابخش در مرکز آموزش خانه کاراته استان و با هدف ارتقا سطح علمی مربیان کاراته برگزار شد.

در نخستین همایش مربیان کاراته استان اصفهان، مصطفی سلطانی بنیان‌گذار کاراته استان اصفهان و رئیس کمیته مربیان هیئت کاراته گفت: مربیان کاراته شاید باید بتوانند تکنیک یا مطلبی را که تصمیم به  آموزش آن دارند، خود به راحتی و اختصاصی اجرا نمایند اما در آموزش باید دقت کنند که چگونه آموزش می‌دهند تا هنرجویان نیز به همان اندازه آن مطلب را درک کرده و این مهم‌ترین نکته آموزش است.

رشید خدابخش مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز که دارای دان هفت کاراته و از شاگردان ارشد سلطانی است، به عنوان مدرس دوم این همایش حضور یافت و خطاب به مربیان اظهار داشت: جدای از بحث تکنیک و تاکتیک سعی کنید پهلوانی را آموزش دهید چرا که ماهیت کاراته روح جوانمردی و پهلوانی است.

به گزارش فارس، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هیئت کاراته استان اصفهان قرار است دوره‌های متعددی با حضور اساتید برجسته استان و کشور و با هدف ارتقای سطح علمی و فنی مربیان استان در ماه‌های آینده برگزار شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول