اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قزوین خبر داد

عسگری بهترین کاراته‌کای رقابت سه‌جانبه تیم‌های ملی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: بهمن عسگری در رقابت تیم‌های ملی کاراته کشور به عنوان بهترین کاراته‌کای این رقابت‌ها شناخته شد.

عسگری بهترین کاراته‌کای رقابت سه‌جانبه تیم‌های ملی

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در رقابت سه‌جانبه بین تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های آسیایی ازبکستان، مسابقات جهانی دانشجویان و رقابت‌های غرب آسیا در عربستان،‌ بهمن عسگری کاراته‌کای قزوینی به لحاظ کسب امتیازات فردی از سوی مربیان تیم ملی عنوان بهترین کاراته‌کای این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

وی افزود: عسگری عضو تیم ملی کاراته دانشجویان کشور است و اواخر تیر ماه به رقابت‌های جهانی دانشجویان در اسلوانی اعزام می‌شود و همچنین 24 خردادماه نیز با تیم ملی اعزامی غرب آسیا به عربستان می‌رود.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین تصریح کرد: در رقابت سه‌جانبه بین تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های آسیایی ازبکستان، مسابقات جهانی دانشجویان و رقابت‌های غرب آسیا در عربستان بهمن عسگری در نخستین بازی خود از تیم غرب آسیا در مقابل ناصر نجفی ایستاد و با نتیجه هفت بر یک او را مغلوب خود کرد.

داوری ادامه داد: همچنین عسگری از ترکیب تیم ملی دانشجویان نیز با نتیجه هشت بر صفر سعید احمدی پدیده رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان را شکست داد و عنوان بهترین کاراته‌کای این رقابت‌ها را به دست آورد.

وی پیرامون وضعیت جسمانی عسگری خاطرنشان کرد: عسگری از تمام جهات آماده رقابت با حریفانش است و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد درخشش او در رقابت‌های برون‌مرزی خواهیم بود.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به دیگر ملی‌پوش کاراته‌کای قزوینی گفت: علی‌اصغر آسیابری ملی‌پوش جوان قزوینی در مسابقات ارزرون ترکیه است. رقابت‌های پسران از امروز آغاز می‌شود.

گفتنی است حمیدرضا داوری دبیر هیئت کاراته استان قزوین یکی از داوران رقابت‌های سه‌جانبه تیم‌های ملی کاراته کشور بود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول