اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 150 کاراته‌کا

باشگاه شهید زین‌الدین قهرمان کاراته قم شد

خبرگزاری فارس: باشگاه کاراته شهید زین‌الدین در پایان رقابت مدعیان قهرمانی در کاراته استان قم بر سکوی نخست ایستاد.

باشگاه شهید زین‌الدین قهرمان کاراته قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های کاراته قهرمانی استان قم در رده سنی نونهالان با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و همچنین پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان، فرصت بسیار مناسبی بود که تیم‌ها و باشگاه‌های مختلف کاراته قم از آن استقبال چشمگیری داشته باشند.

بر همین اساس و در یکی از معدود دفعات برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی استان قم، هیئت کاراته شاهد حضور کاراته‌کاهای 30 باشگاه فعال این رشته در سطح استان قم در مسابقات این دوره بود که در نهایت منجر به قهرمانی باشگاه شهید زین‌الدین قم شد.

150 کاراته‌کا از باشگاه‌های مختلف کاراته قم در تلاش برای کسب عناوین برتر بخش تیمی و همچنین پیکارهای انفرادی در هر دو رشته کاتا و کومیته، در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله قم گردهم آمده و رقابتی نزدیک برگزار کردند.

رقابت‌های قهرمانی کاراته نونهالان استان قم در حالی که شاهد جدال جذاب کاراته‌کاهای شرکت‌کننده برای کسب عناوین برتر بود، امروز و در روز پایانی این مسابقات در بخش کومیته و در رده‌بندی نهایی تیمی شاهد قهرمانی تیم کاراته باشگاه مقاومت استان قم بود.

در بخش کومیته رده سنی نونهالان تیم کاراته باشگاه انقلاب از باشگاه‌های سازنده کاراته قم در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و باشگاه کاراته شهید بیطرفان موفق به کسب مقام سوم شد.

همچنین در رده‌بندی بخش کاتا پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی نونهالان استان قم، باشگاه کاراته شهید زین‌الدین بالاتر از دیگر رقبا به مقام نخست رسید، کاراته‌کاهای باشگاه شهید بیطرفان قم در جایگاه دوم ایستادند و باشگاه فرهنگیان به مقام سوم بسنده کرد.

اما با توجه به اینکه قهرمان این دوره از رقابت‌های کاراته قهرمانی نونهالان قم با احتساب مجموع امتیازات به دست آمده در هر دو بخش کاتا و کومیته مشخص می‌شد، کاراته‌کاهای باشگاه شهید زین‌الدین قم در این بخش بهترین عملکرد را داشتند.

کاتاروها و کومیته‌کاران باشگاه شهید زین‌الدین قم بعد از محاسبه امتیازات هر دو بخش کاتا و کومیته دیگر رقبا را از پیش‌رو برداشته و بدین ترتیب قهرمانی در مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم را جشن گرفتند، ضمن اینکه باشگاه مقاومت با کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان داد و کاراته‌کاهای باشگاه انقلاب قم موفق به کسب مقام سوم شدند.

این در حالی است که با پایان این دوره از مسابقات با حضور مسئولان هیئت کاراته استان قم و مدیران باشگاه‌های شرکت‌کننده از تیم‌ها و نفرات برتر با اهدای جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول