اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور تمام ملی‌پوشان کاراته صورت می‌گیرد

رقابت برترین‌های کاراته ایران در مسابقات 3 جانبه قم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از برگزاری پیکارهای سه جانبه کاراته با حضور تمام ملی‌پوشان کاراته کشورمان در قم خبر داد.

رقابت برترین‌های کاراته ایران در مسابقات 3 جانبه قم

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: چهارکاراته‌کا در ترکیب تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان داریم که با توجه به میزبان آمادگی بالا و همچنین روحیه و انگیزه موجود بین آنها به موفقیت آنها در اعزام به رقابت‌های آسیایی  وجهانی امید زیادی داریم.

وی در ادامه از میزبانی هیئت کاراته استان قم از پنجمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته کشورمان خبر داد و افزود: اردونشینان تیم ملی رده سنی بزرگسالان کاراته با تیم‌های ملی دانشجویان و همچنین تیم اعزامی به مسابقات کاراته غرب آسیا مبارزاتی سه جانبه برگزار می‌کنند.

رئیس هیئت کاراته استان قم اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته و کادر فنی تیم ملی کشورمان مرحله چهارم اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان روز یکشنبه این هفته در قم به پایان رسید و کاراته‌کاهای ملی‌پوش پس از استراحتی چند روزه بار دیگر از هفتم خردادماه مرحله بعدی تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

وی در خصوص شرایط کاراته‌کاهای حاضر در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان گفت: به دلیل زمان کوتاهی که تا مسابقه‌های لیگ جهانی در اندونزی پیش رو است، کاراته‌کاهای ملی‌پوش حاضر در اردو بیشتر تمرینات تکنیکی را انجام می‌دهند.

عابدی با بیان اینکه سعید نیکوخصلت به‌عنوان مربی بدنساز برنامه تمرینی را به هر ورزشکار ارائه می‌کند تا آنان در فاصله تعطیلی اردوها تمرینات بدنسازی را برگزار کنند افزود: در روزهای هفتم تا 12 خردادماه میزبان اردوی بعدی تیم ملی کاراته بزرگسالان و همچنین یک دوره رقابت سه جانبه بین تیم ملی بزرگسالان، تیم ملی دانشجویان و تیم ملی اعزامی به غرب آسیا خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه هر مربی در اردوی تیم ملی کاراته وظیفه آماده‌سازی ورزشکاران یک وزن را دارد عنوان داشت: از اردوی قبلی تیم ملی که در فروردین ماه در قم به انجام رسید هر مربی در یک وزن کار می‌کند و در بین آنها غلامرضا دباغیان و علیرضا کتیرایی مربیان ارزنده کاراته قم نیز حضور دارند.

رئیس هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: تیم ملی بزرگسالان که در ترکیب خود چهار کاراته‌کای قمی را نیز دارد، روز 12 خردادماه با تیم دانشجویان که برای حضور در مسابقات جهانی اسلواکی آماده می‌شود و همچنین تیم اعزامی به غرب آسیا در قالب رقابتی سه جانبه در قم مبارزه می‌کند که این مبارزات می‌تواند کادر فنی را در شناخت نقاط ضعف اردونشینان کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه نفرات برتر اوزان مختلف پیکارهای انتخابی در قم، برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان معرفی می‌شوند عنوان داشت: این در حالی است که سایر اردونشینان به مسابقات قهرمانی جهان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول