اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته قم عنوان کرد

عملکرد مطلوب کاراته‌کاهای قم در پیکارهای سه جانبه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم عملکرد کاراته‌کاهای قمی در پیکارهای سه جانبه تیم‌های ملی را قابل قبول توصیف کرد.

عملکرد مطلوب کاراته‌کاهای قم در پیکارهای سه جانبه

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حالی که کمتر از دو ماه دیگر به زمان آغاز پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی بزرگسالان آسیا باقی مانده است، کاراته‌کاهای تیم ملی در رقابتی سه جانبه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در این بین تیم ملی بزرگسالان کاراته کشورمان که خود را برای یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند در دیدارهای سه جانبه به مصاف تیم‌های اعزامی به رقابت‌های غرب آسیا و تیم منتخب دانشجویان رفت.

رئیس هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: این رقابت‌ها همانند یک جدال بین‌المللی برای محک میزان آمادگی ملی‌پوشان کشورمان مفید بود و کاراته‌کاهای تیم ملی بزرگسالان در این رقابت‌ها بیش از پیش توان و آمادگی خود را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی یادآور شد: این رقابت‌ها به کادر فنی تیم ملی نیز این فرصت را داد که تا قبل از اعزام ملی‌پوشان به مسابقات آسیایی ازبکستان به فکر رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت عملکرد ملی‌پوشان کاراته کشورمان برای درخشش در جدال با رقبای آسیایی باشند.

عابدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان با پنج مربی و یک مدیر فنی تمرینات خود را در ‌اردوهای مختلف پیگیری می‌کند و پس از چند مرحله اردو تمرینی در این رقابت سه جانبه به شکلی جدی خود را آماده پیکارهای آسیایی کرد.

وی در ادامه با اشاره به حضور چهار کاراته‌کای قمی در اردوی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان ابراز داشت: امیر مهدی‌زاده و سعید علی‌پور در وزن منهای 60 کیلوگرم و محمدهادی داودآبادی و ناصر نجفی در وزن منهای 75 کیلوگرم چهار نماینده کاراته قم در این مرحله از تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کاراته کشورمان به شمار می‌روند.

سعید علیپور کاراته‌کای قمی حاضر در وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان در این رقابت‌ها با دو باخت به کار خود خاتمه داد.

در وزن منهای 75 کیلوگرم که قم دارای دو نماینده است، سعید فرخی از تیم منتخب دانشجویان دو بار پیروز میدان بود تا کارنامه‌ای بهتر از سایرین داشته باشد در حالی که در این وزن محمد داودآبادی از تیم ملی بزرگسالان نیز با کسب یک برد و یک شکست نشان داد که هنوز برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان راه زیادی را باید طی کند.

همچنین دیگر کاراته‌کای قمی در وزن منهای 60 کیلوگرم یعنی امیر مهدی‎زاده از تیم ملی بزرگسالان در جدال با حریفان خود از تیم دانشجویان و اعزامی به غرب آسیا به 2 پیروزی رسید و یکبار هم نتیجه را به حریف واگذار کرد.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول