اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته استان قزوین خبر داد

برپایی اردوی مرحله چهارم تیم ملی کاراته در قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین از برپایی مرحله چهارم اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته در قزوین خبر داد.

برپایی اردوی مرحله چهارم تیم ملی کاراته در قزوین

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به دلیل تأخیر در برگزاری رقابت‌های غرب آسیا، اردوهای تیم ملی بزرگسالان کاراته کشور کماکان در ایران ادامه دارد.

وی اعلام کرد: اردوی مرحله چهارم تیم ملی بزرگسالان کاراته کشور از 25 تا 28 خردادماه دوباره به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین کیفیت اردوهای تیم ملی بزرگسالان کاراته کشور را مطلوب توصیف کرد و افزود: تاکنون دو مرحله از اردوهای تیم ملی بزرگسالان کاراته کشور در قزوین برگزار شده است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کاراته نیز از میزبانی قزوین راضی هستند.

داوری ادامه داد: بازیکنان تیم ملی بزرگسالان کاراته کشور به سبب اردوها و تمرینات فشرده آمادگی خوبی دارند و برای دست‌یابی به نتایج مطلوب در رقابت‌های برون‌مرزی تلاش می‌کنند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به اردوی مرحله سوم تیم ملی بزرگسالان کاراته کشور در قزوین تشریح کرد: اردوی مرحله سوم که از 15 خردادماه در قزوین برپا شد، دیروز به پایان رسید.

داوری پیرامون وضعیت جسمانی بهمن عسگری تنها ملی‌پوش بزرگسال کاراته‌کای قزوین بیان کرد: عسگری در رقابت‌های درون اردویی که چندی پیش در قزوین انجام شد، ژاوه وجدانی را یک بر صفر مغلوب کرد.

این مقام ورزشی اضافه کرد: همچنین بهمن عسگری در دیگر بازی نیز، نادر جودت کاپیتان تیم ملی را با نتیجه پنج بر صفر شکست داد و خود را در تیم ملی بزرگسالان کاراته کشور دوباره تثبیت کرد.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته کشور، ملی‌پوشان 30 خردادماه عازم رقابت‌های غرب آسیا می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول