اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جهانی کاراته

6 کاراته‌کای کرمانی در سبک کیوکوشین حضور دارند

خبرگزاری فارس: نماینده سبک کیوکشین اویاما در منطقه جنوب شرق کشور گفت: شش کاراته‌کای کرمانی مهر ماه سال جاری در مسابقات جهانی کاراته در بخش کیوکوشین اویاما که با حضور 31 کشور برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

6 کاراته‌کای کرمانی در سبک کیوکوشین حضور دارند

مهرداد شاه‌خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به راه‌اندازی این سبک از دو سال قبل در استان کرمان اظهار داشت: با توجه به راه‌اندازی سبک طی دو سال اخیر ورزشکاران این رشته توانسته‌اند طی این مدت عناوینی چون قهرمانی و نایب قهرمانی کشور را از آن خود کنند.

وی افزود: ایمان توحیدی، احسان نعمت‌اللهی،علی ولی‌زهی، مهدی پورامیری، مهرداد اسماعیلی و اثنی عشری شش کیوکوشین کاری هستند که توانسته‌اند سهمیه حضور در مسابقات جهانی تهران در مهر ماه سال جاری را به دست آورند و این مسئله یک افتخار بزرگ برای کاراته کرمان است.

شاه‌خسروی با بیان اینکه سبک "اویاما" طرفداران بسیاری دارد، گفت: این سبک نیز همچون سایر سبک‌های کیوکوشین است اما در این سبک هنرهای رزمی نیز وجود دارد که توانسته آن را نسبت به سایر سبک‌ها متمایز کند.

مسئول کمیته فنی سبک کیوکوشین اویاما تصریح کرد: هم‌اکنون در شهرستان کرمان دو باشگاه در این سبک فعالیت می‌کنند و در شهرهای رفسنجان، کشکوئیه، بردسیر، زرند، شهربابک و نگار باشگاه‌هایی در این سبک و در گروه آقایان فعالیت دارند، ضمن آنکه در کشکوئیه بانوان نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی در ادامه خواستار حمایت بیشتر از ورزشکاران کارته‌کا شد و اظهار داشت: حضور کیوکوشین کاهاری کرمانی در دو گروه مردان و زنان در مسابقات مختلف حکایت از توانمندی و وجود استعدادهای فراوان در این بخش است، در صورتی که از این سبک حمایت خوبی صورت گیرد قطعاً توانایی توسعه آن را داریم.

شاه‌خسروی در ادامه از خدمات و تلاش‌های علی بهرامی ریاست سبک "اویاما" قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول