اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فنی جنوب‌شرق سبک اویاما خبر داد

عضویت 6 ورزشکار کرمانی در تیم ملی کاراته

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فنی جنوب‌شرق سبک اویاما کیوکوشین کاراته گفت: شش نفر از ورزشکاران سبک اویامای استان کرمان به عضویت تیم ملی درآمده‌اند.

عضویت 6 ورزشکار کرمانی در تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهرداد شاه‌خسروی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشن بزرگ ورزشکاران و ملی‌پوشان تیم کیوکوشین کاراته اویامای استان کرمان در محل باغ شاهزاده ماهان اظهار داشت: شش نفر از ورزشکاران سبک اویامای کرمان به عضویت تیم ملی در‌ آمده‌اند که در مهر ماه سال جاری در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سبک اویاما حدود دو سال است که در استان کرمان راه‌اندازی شده است، افزود: در این مدت تیم کیوکوشین کاراته استان کرمان با حمایت ریاست سبک در جنوب‌شرق به پیشرفت قابل توجهی رسیده‌ و حضور ورزشکاران در مسابقات جهانی دلیلی بر این ادعاست.

شاه‌خسروی همچنین از راه‌اندازی تیم بانوان کیوکوشین کاراته اویامای کرمان خبر داد و گفت: با توجه به استعدادهای بانوان در این رشته ورزشی امیدواریم در بخش بانوان نیز حائز رتبه کشوری و حتی جهانی شویم.

وی عنوان کرد: امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم قهرمانان و ملی‌پوشان زیادی که برای کشور ایران مایه سربلندی شوند را به جامعه ورزشی تقدیم کنیم.

شاه‌خسروی با اشاره به اینکه قطب اصلی کیوکوشین کاراته اویامای ایران در استان کرمان است، خاطر نشان کرد: طی سال جاری یک دوره مسابقات قهرمانی کشور در چهار رده سنی در استان کرمان و در سال گذشته نیز مسابقات جنوب شرق کشور در شهرستان سیرجان برگزار شد.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول