اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی اعلام کرد

وجود 410 کانون فرهنگی و هنری مساجد در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: 410 کانون فرهنگی هنری در مساجد آذربایجان‌غربی فعالیت دارد.

وجود 410 کانون فرهنگی و هنری مساجد در آذربایجان‌غربی

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام محمدرضا بابازاده ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در حال حاضر 18 کانون تخصصی در استان راه‌اندازی شده است که با توجه به رویکرد جدید در تلاش هستیم تعداد این کانون‌ها را روز به روز افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: کانون‌های تخصصی ایجاد شده در رشته‌های ورزش، مهدویت، قرآن، نماز، سمعی بصری، هنرهای تجسمی، شعر و ادبیات فعالیت می‌کنند.

بابازاده راه‌اندازی حداکثری کانون‌های فرهنگی و هنری را در راستای برنامه‌ریزی‌های ستاد عالی نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در برنامه پنج ساله پنجم توسعه عنوان کرد و افزود: آذربایجان‌غربی نیز در این زمینه فعالیت‌هایی را آغاز کرده که چشم‌انداز بسیار خوبی را برای استان در این زمینه پیش‌بینی می‌کنیم.

وی تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان را 410 کانون اعلام کرد و گفت: علاوه بر این بیش از 200 کانون فرهنگی و هنری مساجد در روستاهای استان وجود دارد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی اضافه داشت: سال گذشته 100 کانون فرهنگی و هنری مساجد در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده است.

بابازاده با اشاره به اینکه امسال هفت کانون تخصصی در استان راه‌اندازی شده است، اعلام کرد: در تمام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان فعالیت اوقات فراغت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول