اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میانه:

30 سرمایه‌گذار به شهرستان میانه می‌آیند

خبرگزاری فارس: فرماندار میانه گفت: قریب به 30 سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری با توجه ویژه به بخش کشاورزی به شهرستان میانه می‌آیند.

30 سرمایه‌گذار به شهرستان میانه می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری میانه، تقی خلفاپور در همایش بهره‌برداران کشاورزی و تجلیل از تولیدکنندگان برتر، با اشاره به مدل میدانی مدیریتی دولت دهم ، همه مسئولان استانی و شهرستانی را موظف به حمایت از دولت و پیروی از شیوه مدیریتی دولت عنوان کرد.

خلفاپور اضافه کرد: در پی همایش سرمایه‌گذاری که در تهران برگزار شد، قریب به 30 سرمایه‌گذار به شهرستان آمده و بیشتر به بخش کشاورزی توجه دارند.

وی افزود: در این زمینه از مدیر جهاد کشاورزی می‌خواهم تا به حوزه‌های مورد نظر سرمایه‌گذاران در بخش کشاورزی توجه ویژه داشته باشد و از نمایندگان هم درخواست می‌کنم که قوانین دست و پاگیری را که نیاز به اصلاح دارند در مجلس اصلاح کنند.   

خلفاپور تاکید کرد: بعضی از مسائل در استان و برخی در شهرستان قابل حل بوده و تنها نیاز به پیگیری میدانی مدیران و مسئولان شهرستان دارد.

فرماندار شهرستان میانه در ادامه پایین‌ترین قیمت نان در سطح استان را از آن شهرستان میانه عنوان کرد و گفت: در سطح استان قیمت هر کیلو نان یک‌هزار و 250 تومان است که در شهرستان میانه این مقدار با قیمت یک‌هزار و 125 تومان در کیلو به فروش می‌رسد.

در این همایش از 9 نفر از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی شهرستان در تولید سیب، گوجه‌فرنگی، برنج، گاوداری صنعتی، کشت لوبیا و گندم با اهدای لوح و جوایزی تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول