اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر همدان:

مسئولان از نقد سازنده استقبال کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: مسئولان از نقد سازنده استقبال کنند چرا که اگر نقد و نقادی نباشد پویایی جامعه نیز از دست می‌رود.

مسئولان از نقد سازنده استقبال کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیداحمد حسنی‌حلم پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از کیوسک فرهنگی مطبوعاتی سیار همدان اظهار داشت: امیدواریم راه‌اندازی کیوسک سیار مطبوعات بتواند در استفاده از مطبوعات همشهریان مؤثر باشد چرا که اگر در سطح جامعه‌ای مطالعات مردم افزایش یابد، سطح مطالبات نیز ارتقا می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه برای افزایش اطلاعات خود باید به مطبوعات و کتاب‌ها مراجعه کنیم، افزود: جوانان جامعه در روز حداقل باید نگاهی به مطبوعات داشته باشند تا بدین طریق آگاهی خود را در ارتباط با مسائل جهانی بالا ببرند که در این صورت آگاهی افراد افزایش یافته و ضریب اطلاعاتی آنها بالا می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان بیان داشت: مطبوعات همواره در صف مقدم بوده‌اند و در تاریخ نیز مشاهده می‌شود که مطبوعات همیشه نقش اساسی در آگاهی مردم داشته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه مطبوعات آزادند و باید نقد کنند، افزود: نقادی از جامعه کار مطبوعات است اما نقد مثبت و سازنده کارساز است و سعی شود نقاط مثبت بیشتر از منفی باشد و در بیان نقاط منفی دلسوزانه برخورد شود.

حسنی‌حلم یادآور شد: مطبوعات در مسیر تخریب گام بر ندارند و ما مسئولان نیز از نقد سازنده استقبال می‌کنیم چرا که نقد و نقادی نباشد پویایی جامعه نیز از دست می‌رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز با تشکر از زحمات عرصه مطبوعات در کارهای فرهنگی و هنری اظهار کرد: مطبوعات استان همدان مانند سایر مدیران و مسئولان به عنوان سرباز رهبری تلاش می کنند و برای رشد و توسعه کشور قلم می‌زنند به طوری که با قلم خود موجب هوشیاری مردم از آسیب‌ها، فتنه‌ها و جنگ نرم می‌شوند.

خسرو بیات بیان داشت: در استان همدان مطبوعات با وفاق و همدلی و یکپارچگی برای رشد و توسعه قلم می‌زنند و بر ماست که همواره در کنار آنها باشیم و بتوانیم بخشی از نگرانی‌های آنها را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ارشاد به عنوان دوست و رفیق رسانه‌ها در کنار مطبوعات است و هر کجا که نیاز باشد در خدمت آنها خواهد بود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تبریک به دست‌اندرکاران راه‌اندازی کیوسک سیار، تصریح کرد: این کیوسک نخستین بار است که در سطح کشور راه‌اندازی می‌شود که نشان‌دهنده ایده‌های خوب جامعه مطبوعات در عرصه‌های ترویج فرهنگ استفاده از مطبوعات است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول