اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فوتسال کاشان:

برای فرار از انتقادها استعفا نداده‌ام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتسال کاشان گفت: برخلاف تصور اهالی فوتبال و فوتسال استعفایم برای فرار از انتقادهای مقرضانه برخی افراد مدعی داعیه‌داری ورزش کاشان نبوده است.

برای فرار از انتقادها استعفا نداده‌ام

مهدی طلایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان، برآورده نشدن خواسته‌های کمیته فوتسال کاشان از اداره ورزش وجوانان و هیئت فوتبال این شهرستان را دلیل استعفای خود ذکر کرد.

وی اختصاص درآمد سالن ورزشی امیرکبیر به کمیته فوتسال کاشان را از خواسته‌های کمیته فوتسال کاشان دانست و افزود: تاکنون ریالی از درآمد این سالن که به نام این کمیته است به آن پرداخت نشده و تمام هزینه‌های کمیته فوتسال این شهرستان از طریق جذب اسپانسر و تبلیغات محیطی در سالن برگزاری مسابقات تأمین شده است.

رئیس کمیته فوتسال کاشان تصریح کرد: با توجه به عملکرد کمیته فوتسال و استقبال اهالی ورزش از لیگ فوتسال شاهد گسترش بیشتر آن هستیم که این امر هزینه‌های زیادی را به این کمیته تحمیل می‌کند و برای پیشرفت و خروج از حالت سکون و ایستا نیاز به بودجه مشخص است.

طلایی از وعده اداره ورزش وجوانان برای اختصاص بودجه برای برگزاری مسابقات لیگ فوتسال کاشان در ابتدای مسابقات خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌دلیل حجم بالای فعالیت‌های ورزشی این شهرستان و کمبود بودجه این اداره تاکنون مسئولین نتوانسته به وعده‌های خود به‌طور کامل جامه عمل بپوشاند.

این مسئول با اشاره به برخی دخالت‌ها و فشارهای بر کمیته فوتسال کاشان از سوی افراد بیرون از کمیته بیان داشت: این در حالی است که تنها باید هیئت فوتبال بر این کمیته نظارت داشته باشد که از حقوق قانونی برخوردار است، اما برخی افراد مغرض و معلوم‌الحال با فشار به هیئت فوتبال به‌دنبال دخالت در این کمیته بودند و عرصه ورزش را محلی برای تسویه حساب‌های شخصی خود می‌دانستند.

به گفته وی با توجه به این شرایط موجود و در راستای مصلحت‌اندیشی برای فوتسال کاشان تصمیم به استعفا گرفتم تا خدایی ناکرده ان ورزش در این شهرستان که در حال رشد و شکوفایی است با حضور من متضرر نشود.

طلایی در مورد جدایی برخی از اعضای کمیته فوتسال در پایان سال گفت: تنها دو نفر از اعضای کمیته فوتسال به‌دلیل ادامه تحصیل و ازدواج و برخی حواشی و اتفاقاتی که در طول مسابقات برایشان توسط برخی افراد و تیم‌ها ایجاد شد تصمیم گرفتند همکاری خود برای سال 91 با این کمیته تمدید نکنند.

این مسئول در پایان با آرزوی موفقیت برای ورزش کاشان به‌ویژه رشته فوتسال اذعان داشت: امیدوارم مسئول بعدی این کمیته بتواند فوتسال کاشان را به جایگاه واقعی خود در کشور برساند.

مهدی طلایی رئیس کمیته فوتسال کاشان که در کمتر از یک سال است که سکان این کمیته را در اختیار گرفته است در نامه‌ای به رئیس هیئت فوتبال کاشان و ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان رسما استعفا خود را اعلام کرده است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول