اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان بازدید از استادیوم 3هزار نفری شیروان صورت گرفت

انتقاد معاون استاندار خراسان‌شمالی از روند کند احداث استادیوم شیروان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی از روند کند احداث پروژه استادیوم در دست ساخت شیروان انتقاد کرد.

انتقاد معاون استاندار خراسان‌شمالی از روند کند احداث استادیوم شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان ‌احمدرضا عفتی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از این پروژه با انتقاد از تعطیل‌بودن کارگاه این پروژه از سوی پیمانکار گفت: با وجود گذشت سه سال از ساخت این پروژه متأسفانه پیشرفت پروژه قابل قبول نیست.

وی میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ورزشی را 40 درصد عنوان کرد و افزود: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه از برنامه عقب است.

به گفته عفتی، بر اساس برنامه قرار بود تا به خاطر سرمای سال گذشته پروژه استادیوم سه هزار نفری شیروان با کمی تأخیر در خردادماه امسال تحویل شده تا پس از آماده‌سازی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسد.

وی بر انجام تعهدات از سوی پیمانکار پروژه و همچنین اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی به عنوان کارفرما تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: طی ماه‌های گذشته موضوع تسریع در تکمیل و تحویل این پروژه طی صورت‌جلسه‌ای به امضای پیمانکار، اداره‌کل ورزش و جوانان و معاونت عمرانی رسید، لیکن به مفاد این صورت‌جلسه توجه جدی نشده است.

وی با اشاره به اهتمام دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اظهار امیدواری کرد تا با تکمیل این پروژه و تحویل آن فضاهای ورزشی در استان توسعه یابد.

به گزارش فارس، در این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی از قسمت‌های مختلف این پروژه بازدید و در جریان آخرین روند اجرای این پروژه قرار گرفت.

استادیوم سه هزار نفری شیروان از مصوبات دور دوم سفر دولت به خراسان‌شمالی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول