اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشتی‌گیر اسبق تیم ملی:

جامعه کشتی نسبت به مدیریت شیران انتقاد دارد

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر اسبق تیم ملی گفت: جامعه کشتی نسبت به مدیریت داوود شیران در این هیئت انتقادات زیادی دارد

جامعه کشتی نسبت به مدیریت شیران انتقاد دارد

حمید سرشوق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در طی سال‌های گذشته مصاحبه‌های بسیاری در مورد وضعیت نامطلوب کشتی اصفهان انجام دادم اما هیچ فایده‌ای نداشته است.

وی با انتقاد از عملکرد رئیس هیئت کشتی استان اصفهان افزود: جامعه کشتی نسبت به مدیریت داود شیران در این هیئت انتقادات زیادی دارد و بارها به مدیران استانی و ورزشی این انتقادات را منتقل کرده، اما تغییری صورت نگرفته است.

ملی‌پوش سابق تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: پس از اختلاف نظرهایی که در برهه‌ای از زمان بین مدیرکل تربیت‌بدنی و رئیس هیئت کشتی اصفهان رخ داد، در حال حاضر رفاقت این دو موجب شده تا اعتراض‌های کشتی‌گیران و مربیان اصفهانی راه به جایی نبرد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی باشگاه ماهان برای حضور در لیگ کشتی بیان داشت: شیران این مسئله را قصد دارد به سود خودش به پایان برساند و با وعده و وعید به کشتی‌گیران نظر مثبت آنها را برای انتخاب دوباره در هیئت کشتی جلب کند.

سرشوق با بیان اینکه کشتی اصفهان طی دوره مدیریت شیران با مشکلات بسیاری مواجه شده است، تاکید کرد: به دلیل رفتارهای مغرضانه وی، بسیاری از مربیان سازنده کشتی اصفهان ناچار شده‌اند از اصفهان رفته و در سایر شهرها مربیگری کنند.

وی ادامه داد: به خوبی می‌دانم که انتقادات ما هیچ تأثیری در وضعیت کشتی ندارد و رئیس هیئت کشتی با حمایت‌هایی که از وی صورت می‌گیرد، هم‌چنان به رویه سابق خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول