اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل فقدان استانداردهای لازم عنوان شد

انتقاد شدید فرماندار گچساران از دانشگاه علمی کاربردی

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با انتقاد از عملکرد مسئولان مرکز آموزش علمی و کاربردی گچساران گفت: این مرکز آموزشی استانداردهای لازم در زمینه تجهیزات دانشگاهی را ندارد.

انتقاد شدید فرماندار گچساران از دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید اکبر علیزاده شامگاه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش گچساران ضمن محکوم کردن طرح توطئه‌ای الحاق بحرین به عربستان اظهار کرد: عربستان در عصر بعثت به عنوان کانون جاهلیت بود.

*  لزوم رعایت استانداردهای آموزشی و رفاهی در مرکز علمی و کاربردی گچساران

فرماندار گچساران ابراز داشت: در زمان جاهلیت به خاطر شدت جاهلیت مردم عربستان و غروب انسانیت در آن دوران، خداوند نعمت و رحمت خود که همانا پیامبر بزرگ جهانیان بود را در قالب بعثت نازل کرد و انسان‌ها را از جاهلیت نجات داد.

علیزاده تصریح کرد: در عصر ظهور نیز کانون جاهلیت عربستان خواهد بود و جاهلیت و جنایت این کشور که پایگاه شیاطین و استکبار جهانی است به درجه‌ای می‌رسد که منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) ظهور می‌کند.

وی افزود: رفتار اخیر عربستان در حمایت از آمریکا نشانه‌ای از وجود کانون جاهلیت و جنایت در عربستان بوده و این تصمیم ناعادلانه به شدت محکوم است.

مقام عالی اجرایی گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد مسئولان مرکز آموزش علمی و کاربردی گچساران ابراز داشت: این مرکز آموزشی استانداردهای لازم در زمینه تجهیزات دانشگاهی را ندارد.

علیزاده با اشاره به وجود مشکلات ساختمانی، آموزشی، تدریس اساتید و امکانات رفاهی و خوابگاهی در این مرکز آموزش عالی از مسئولان دانشگاه علمی و کاربردی خواست تصمیمات مؤثر و جدی در زمینه بهبود وضعیت آموزشی در این دانشگاه داشته باشند.

وی ادامه داد: دانشجویان و دختران مستقر در خوابگاه این دانشگاه نسبت به وضعیت سرویس‌دهی معترض بوده و مسئولان دانشگاه علمی و کاربردی باید رسیدگی به مشکلات این دانشجویان را در دستور کار خود قرار دهند.

* بروز مشکلات در نتیجه سلب نظارت دولتی بر منازل سازمانی مسکن و شهرسازی

فرماندار گچساران با تأکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی تصریح کرد: قبل از احداث مدرسه‌ای جدید، تکمیل و تجهیز مدارس نیمه‌تمام امری لازم و ضروری است.

علیزاده با اشاره به مشکلات موجود در زمینه منازل سازمانی گچساران سلب نظارت دولتی بر این منازل را زمینه‌ساز بروز مشکلاتی در این حوزه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از این منازل طی مزایده به فروش نرسیده‌اند و برخی افرادی که در این منازل ساکن هستند دارای شرایط لازم برای سکونت نیستند.

علیزاده خواستار نظارت جدی راه و شهرسازی بر این منازل و رعایت عدالت در سکونت افراد در این منازل شد.

*یک روستا و دو سالن ورزشی یعنی بی‌عدالتی

 

فرماندار گچساران با بیان مصوبه‌ای در زمینه احداث سالن ورزشی برای دانش‌آموزان در روستای دیل گچساران عنوان داشت: با توجه به وجود یک سالن ورزشی در روستای دیل، احداث یک سالن ورزشی دیگر در این روستا مصداق بارز بی‌عدالتی است.

علیزاده با اشاره به پیشنهاد فرمانداری گچساران مبنی بر احداث این سالن ورزشی در روستای پر جمعیت فاقد سالن ورزشی و با بیان اعتراضات برخی افراد و مردم نسبت به این تصمیم افزود: طبق نظر کارشناسان نوسازی مدارس، روستای دیل با دارابودن یک سالن ورزشی و با توجه به تعداد دانش‌آموزان آن روستا فاقد شرایط احداث سالن ورزشی دوم است.

وی هزینه کردن اعتبارات در اماکنی که ضرورت ندارد را خیانت به دیگر مردم و بی‌عدالتی دانست و از مردم این روستا و برخی معترضان خواست تا در این زمینه با در نظر گرفتن عدالت اعتراضی نداشته باشند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول