اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیار معرفی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کیار امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیار معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کیار اظهار داشت: تواضع، ولایت‌مداری، خدمت صادقانه به آحاد مردم از عواملی است که بسیج را در نظر آحاد مردم محبوب کرد.

رضا محمدسلیمانی به عوامل محبوبیت بسیجی در جامعه و بیم و هراس استکبار جهانی از ارتش 20 میلیونی اشاره کرد و گفت: روحیه استکبارستیزی، شجاعت، ایثار، از خودگذشتگی، بصیرت و آگاهی از ولایت مهدوی موجب شده است که استکبار جهانی از این صلابت و اقتدار در هراس باشد.

وی ادامه داد: افتخارات بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی آنقدر بالاست که بنیانگذار انقلاب اسلامی، بسیج بودن را از افتخارات خود می‌دانست و محشور شدن با بسیجیان را از خدا طلب می‌کرد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس دین‌مداری و ولایت‌پذیری بود، خاطرنشان کرد: خلاقیت و ابتکار رزمندگان دفاع مقدس آثار زیادی در جبهه‌ها داشت که مهم‌ترین فواید آن موفقیت در عملیات‌های مختلف و کاهش تعداد مجروحان و شهدا بود.

وی به خیزش مسلمانان در خاورمیانه و کشورهای عربی اشاره کرد و گفت: این خیزش بزرگ با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران و ثمره صدور انقلاب امام خمینی (ره) به جهان است.

در پایان این مراسم هوشنگ جمشیدی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه کیار معرفی و از تلاش ارزنده سرهنگ پاسدار ذبیح‌الله یوسفی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده، تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول