اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه دفاتر گردشگری مالزی تاکید کرد

معرفی جاذبه‌های ایران بسترساز جذب گردشگران خارجی

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه دفاتر گردشگری و تورگردان‌های مالزی با بیان اینکه معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران بسترساز جذب گردشگران خارجی است، گفت: ایران مهد جاذبه‌های گردشگری است.

معرفی جاذبه‌های ایران بسترساز جذب گردشگران خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، داتو خالدهارون در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری استان خراسان‌رضوی با مدیران شرکت‌های گردشگری کشور مالزی که در مجتمع باباقدرت مشهد برگزار شد، در پاسخ به خبرنگار فارس با اشاره به سفر هیئت تورگردانان و روسای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مالزی به ایران اظهار داشت: ایران از جاذبه‌های گردشگری فراوانی برخوردار است، اما در عین حال این جاذبه‌ها به خوبی برای مردم سراسر دنیا معرفی نشده است.

وی افزود: در همین راستا باید ظرفیت‌های توسعه گردشگری را در مسیر فعالیت‌های توریستی جهت‌دهی و ساماندهی کرد.

رئیس اتحادیه دفاتر گردشگری و تورگردان‌های مالزی خاطرنشان کرد: مشهد نیز با برخورداری از ظرفیت‌های خوب گردشگری مذهبی و فرهنگی در راستای توسعه گردشگری ایران و مالزی نقش بسزایی دارد و باید این ظرفیت‌ها را نیز ساماندهی کرد.

وی هدف از سفر این هیئت را بازدید و شناسایی ظرفیت‌های گردشگری ایران دانست و تصریح کرد: هدف از سفر تعدادی از تورگردان‌ها و مسئولان آژانس‌های گردشگری مالزی به ایران شناسایی ظرفیت‌های خوب گردشگری ایران برای افزایش جذب گردشگری مالزی به ایران است.

خالدهارون ادامه داد: یکی از مولفه‌های خوب و تاثیرگذار توسعه گردشگری میان دو کشور وجود دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و افزایش ارتباطات میان این دفاتر است که سبب شناخت کامل مزیت‌های گردشگری دو کشور می‌شود.

وی در ادامه بر اهتمام ویژه مسئولان اجرایی کشورهای مالزی و ایران در راستای ایجاد بستر مناسب برای جذب و افزایش ماندگاری گردشگر میان دو کشور تاکید کرد. 

رئیس اتحادیه دفاتر گردشگری و تورگردان‌های مالزی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که نتیجه نهایی سفر این هیئت به ایران سبب توسعه گردشگری بین دو کشور ایران و مالزی شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول