اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد

معرفی 120 نفر در طرح توسعه کشاورزی به بانک

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: در طرح توسعه کشاورزی تاکنون 120 نفر به بانک کشاورزی در شهرستان کوهبنان معرفی شده‌اند.

معرفی 120 نفر در طرح توسعه کشاورزی به بانک

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در جلسه کار گروه اشتغال این شهرستان ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) هفتمین اختر تابناک آسمان امامت اظهار داشت: امسال حدود 70 هزار سهمیه اشتغال برای استان در نظر گرفته شده که بخشی از آن به شهرستان کوهبنان تعلق می‌گیرد و ما باید از آن بهترین استفاده را کنیم.

وی افزود: تصویب طرح تولید پیراهن شفاف کوهبنان با اشتغال بیش از50 نفر و احداث کارخانه تصفیه روغن سوخته در دستور کار قرار گرفته است و برای دریافت مجوز به کار گروه استان فرستاده می‌شود.

متقی تصریح کرد: در طرح توسعه کشاورزی تاکنون 120 نفر به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند و از مسئولان بانک کشاورزی تقاضا داریم تا سریع‌تر تسهیلات لازم را به متقاضیان داده شود تا کار بزرگ دولت به ثمر رسیده و مردم آثار آن را ببینند.

بساره رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی کوهبنان نیز گفت: در سایت مشاغل خانگی سامانه‌ای طراحی شده که از طریق سیستم ثبت نام داوطلبان انجام و کد رهگیری در اختیار آنها قرار می‌گیرد، سپس به دستگاه‌های اجرایی برای تصویب ارجاع داده شده و پس از تصویب برای گرفتن تسهیلات به بانک فرستاده می‌شود.

وی عنوان کرد: بازارچه مشاغل خانگی در شهرستان ایجاد شده است و از تمام متقاضیان دعوت می‌شود ،محصولات خود را برای فروش و عرضه به مردم به این محل بیاورند.

در پایان جلسه با پیشنهاد فرماندار راه‌اندازی جمعه بازار در محل امامزاده بی‌بی عصمت و مکانی برای عرضه محصولات صنایع دستی و محصولات کشاورزی در محل این امامزاده و مدرسه ابوسعید ابوالخیر به تصویب رسید.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول