اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خبر داد

معرفی 144 کارفرما جهت استفاده از تخفیفات بیمه‌ای در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 144 کارفرما جهت استفاده از تخفیفات بیمه‌ای در کرمانشاه معرفی شدند.

معرفی 144 کارفرما جهت استفاده از تخفیفات بیمه‌ای در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه امروز در گردهمایی کارشناسان اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار کرد: در اجرای بند "و " ماده 80 قانون برنامه توسعه پنجم تاکنون تعداد 144 نفر از کارفرمایان استان جهت استفاده از تخفیفات بیمه‌ای سهم کارفرما به تامین اجتماعی معرفی شده است.

براندیشه ادامه داد: این تخفیفات بیمه‌ای برای بیش از 430 کارگر اختصاص یافته است.

وی با اشاره به نحوه بهره‌مندی کارفرمایان از تخفیفات بیمه‌ای سهم کارفرما گفت: مطابق آیین‌نامه اجرایی بند "و" ماده 80 کارفرمایانی که نیروهای خود را از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌کار گیرند می‌توانند از تخفیفات بیمه‌ای سهم کارفرما به‌صورت پلکانی استفاده کنند.

مدیرکل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به روش پلکانی تصریح کرد: بدین صورت که در سال اول 90 درصد، در سال دوم 80 درصد، در سال سوم 70 درصد، در سال چهارم 60 درصد و در سال پنجم 50 درصد از حق بیمه سهم کارفرما معاف خواهند شد.

وی اجرای آیین‌نامه کاهش هزینه برای کارفرما و بیمه‌شدگان کارگران را از جمله مزایای این آیین‌نامه برشمرد.

براندیشه تصریح کرد: کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همه شهرستان‌ها و تکمیل فرم‌های مربوط اقدام کنند. در این خصوص تعامل خوبی با صندوق اجتماعی کرمانشاه وجود دارد.

براندیشه با اشاره به سال تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: کارشناسان اشتغال به‌واسطه شغل خود بیشتر با مردم سر و کار دارند و باید خدمات صادقانه و تکریم ارباب‌رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تلاش کارکنان در اجرای توسعه کشاورزی را ستودنی خواند و گفت: اجرای این طرح در استان می‌تواند بخش کشاورزی را متحول کرده و در سایه آن اشتغال ایجاد کند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول