اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید پردیس معرفی شد

خبرگزاری فارس: شهردار جدید پردیس با حضور جمعی از مسئولان و مردم معرفی شد.

شهردار جدید پردیس معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز آیین تودیع و معارفه شهرداران قبلی و جدید پردیس، با حضور مشاور و مدیرکل حوزه دفتر رئیس جمهوری، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، معاون فرماندار شهرستان تهران، خانواده‏های معزز شهدا و جمع کثیری از مردم پردیس در سالن همایش‏های شهرداری این شهر برگزار شد.

شهردار قبلی پردیس در این مراسم، خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان را سرمایه جاودانی برای ایران اسلامی خواند.

هادی رحمتی ادامه داد: در دوره پنج ساله معاونت و همچنین سه ساله تصدی پست شهرداری، تنها افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده‏های معزز شهدا بوده است.

وی اضافه کرد: در این دوره هفت ساله، مردم با مهربانی ذاتی مختص مردمان این مرز و بوم اسلامی با مجموعه شهرداری پردیس رفتار کردند.

رحمتی افزود: همچنین در این چند سال، اعضای شورای اسلامی شهر پردیس، استاندار، فرماندار تهران، بخشدار مرکزی تهران، ائمه جمعه منطقه و مسئولان نهادهای خدماتی و انتظامی هیچگاه شهرداری را در مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم تنها نگذاشتند.

* تحقق منویات رهبری در دستور کار شهرداری است

شهردار جدید پردیس نیز از حضور مسئولان کشوری، استانی، شهرستانی و منطقه‏ای در آیین معارفه خود تقدیر کرد و ادامه داد: خوشبختانه در دوره تصدی پست شهرداری توسط شهردار قبلی پردیس، خدمات شایسته‏ای به مردم شریف، ولایی و انقلابی این خطه ارائه شد.

محمد لاله اضافه کرد: از این رو، من به عنوان عضو قبلی شورای اسلامی شهر پردیس و شهردار جدید این شهر از زحمات انجام شده قدردانی می‏کنم و امیدوارم این خدمات ادامه یابد.

لاله نامگذاری سال 91 تحت عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را اقدامی مدبرانه از سوی رهبر فرزانه انقلاب خواند و تصریح کرد: شهرداری پردیس با یاری شورای اسلامی این شهر در سال 91 و در تداوم روند گذشته خود، تحقق منویات معظم‏له را در دستور کار مدیریت شهری قرار می‏دهد.

در انتهای این مراسم، هادی رحمتی که پیش از این در سمت‏هایی نظیر معاون شهردار آبسرد، معاون شهردار پردیس و شهردار پردیس خدمت کرده بود، تودیع شد.

همچنین محمد لاله که پیش از این عضو شورای اسلامی شهر جدید پردیس بود، به عنوان شهردار جدید پردیس معارفه شد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول