اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خواستار شد

جلوگیری از ایجاد مغازه‌های فروش پوشاک زنانه در جلوی مدارس دخترانه

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت:مسئولان اجازه ندهند مغازه‌های لباس فروشی زنانه در جلوی مدارس دخترانه استان ایجاد شود چرا که منشأ تاثیرات منفی زیادی بر دختران دانش‌آموز خواهد بود.

جلوگیری از ایجاد مغازه‌های فروش پوشاک زنانه در جلوی مدارس دخترانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حبیب نیکخو بعدازظهر امروز در نخستین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان در سال جاری اظهار داشت: آموزش و پرورش در زمینه تربیت و اجرای امر به معروف و نهی از منکر از تمام ظرفیت‎های خود استفاده کرده و گام‌های موثری در این زمینه برداشته است.

وی افزود: مسئولیت دانش‌آموزان تا زمانی که در مدرسه هستند بر عهده آموزش و پرورش است و در واقع خانواده‌ها نیز در این میان نقشی موثر و مهم در تربیت فرزندان و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی دارند که نباید نسبت به آن بی‎توجه بود.

نیکخو با اشاره به ضرورت توجه به آموزه‌های اسلام در خصوص شرایط دریافت معارف اسلام و تاثیر آن بر جان و روح انسان‌ها، افزود: نخوردن لقمه حلال یکی از موانع احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری همچنین در ادامه به لزوم پرهیز از برخی رفتارهای نادرست که مروج فرهنگ غرب در جامعه است، تاکید و خاطر نشان شد: مسئولان اجازه ندهند مغازه‌های لباس فروشی زنانه در جلوی مدارس دخترانه استان ایجاد شود چرا که منشأ تاثیرات منفی زیادی بر دختران دانش‌آموز خواهد بود.

انتهای پیام/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول