اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

تلاش زیادی برای حفظ کرامت و حقوق شهروندی صورت گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: تلاش زیادی برای حفظ کرامت و حقوق شهروندی زندانیان صورت گرفته و فضاهای مطلوبی ایجاد شده که بیانگر زحمات آنان بوده و قابل تقدیر است.

تلاش زیادی برای حفظ کرامت و حقوق شهروندی صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت الاسلام علی مظفری  که به همراه دادستان، معاونین قضایی دادگستری و قاضی ناظر زندان و مدیر کل، معاونین ،مسئولان ستادی زندان‌های استان و رئیس زندان مرکزی از زندان مرکزی و اداره کل زندان‌های استان بازدید و علاوه بر دیدار با مددجویان، مشکلات قضایی آنان را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کل دادگستری و هیئت همراه در این دیدار ضمن بازدید از همه قسمت‌های زندان از جمله مراکز مشاوره و روان درمانی، بند نسوان و مهدکودک بند نسوان، باشگاه‌های ورزشی، شورای طبقه بندی و شعبه قضایی، از نزدیک و به صورت چهره به چهره با مددجویان گفت‌و‌گو و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

حجت‌الاسلام مظفری در این بازدید اظهار داشت : تلاش زیادی در جهت حفظ کرامت و حقوق شهروندی زندانیان صورت گرفته و فضاهای مطلوبی ایجاد شده است وبیانگر زحمات کارکنان زندان ها درارائه خدمات به زندانیان و خانواده های آنان بوده و قابل تقدیر است.

وی افزود: با توجه به سختی کار ومشکلات زندان ها بایستی متناسب با وضعیت موجود نسبت به ایجاد فضاهای مورد نیاز وتجهیز زندان ها اقدام واهتمام لازم در راستای کاهش تراکم موجود صورت پذیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد : بایستی در راستای حفظ اقتدار و امنیت زندان‌ها و تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی تبیین شده کوشش لازم صورت گیرد و ضمن کاهش آمار کیفری موجود، زندان‌ها به محلی برای نگهداری افراد شرور ،متخلفین و مخلین نظم و آسایش جامعه تبدیل شود و انشاالله زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌ها نداشته باشیم.

حجت الاسلام مظفری در حاشیه بازدید از شعبه ویژه قضایی زندان مرکزی و امکانات لجستیکی این مرکز با اشاره به مشکلات اعزام و بدرقه زندانیان به مراجع قضایی، گفت: در خصوص رسیدگی به مشکلات مددجویان در شعبه مذکور تمهیدات لازم اندیشیده شود و حتی الامکان از اعزام آنان به مراجع قضایی جلوگیری به عمل آید.

در این دیدار مدیرکل زندان‌های استان نیز با تقدیر از حضور مسئولان قضایی در زندان به تراکم آمار کیفری زندان‌های استان اشاره کرد و کمبود فضای فیزیکی را از جمله مشکلات عدیده زندان‌ها بر شمرد.

انتهای پیام/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول