اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

همایش صیانت از حقوق شهروندی در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان گفت: همایش صیانت از حقوق شهروندی در اردیبهشت ماه سال جاری در استان زنجان برگزار می‌شود.

همایش صیانت از حقوق شهروندی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داوود عباسی ظهر امروز در جلسه مشترک فرمانداران و مدیران ستادی استان زنجان اظهار داشت: همایش صیانت از حقوق شهروندی با رویکرد حمایت از کار و سرمایه ایرانی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آسان‌سازی خدمت و افزایش خدمات‌رسانی از جمله اولویت‌های مورد نظر در سال جاری محسوب می‌شود، اضافه کرد: شایسته‌گزینی در ساماندهی نیروی انسانی از دیگر اقدامات معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان در سال جاری است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان با بیان اینکه بهبود شاخص‌های مدیریت بهینه در راستای تحقق برنامه‌ها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری است، ادامه داد: تحول‌آفرینی در نظام مدیریت که علاوه‌ بر پرسنل دستگاه‌های مختلف، شامل مدیران نیز می‌شود، از دیگر برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مرکز آموزش و پژوهش استان زنجان در زمینه مدیران تصریح کرد: خدامحوری و انسان‌گرایی در مدیریت نیز از مسائلی است که باید با جدیت دنبال شود.

عباسی به آغاز بازید‌های دوره‌ای از بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: با تقویت بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها و استفاده صحیح از منابع و امکانات گام‌های مثبتی در استان زنجان برمی‌داریم.

همچنین در ادامه این جلسه فرماندار زنجان با اشاره به ساماندهی نیروهای شهرداری و با تاکید بر اینکه اشتغالزایی یکی از برنامه‌های مهم سال 91 محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: نیروهایی که از شهرداری‌ها منفک می‌شوند نیز ساماندهی شوند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول