اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز تاکید کرد

اطلاع رسانی در مورد حقوق شهروندی

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: اگرچه مردم نشان داده‌اند که حقوق خود را می‌شناسند اما اطلاع‌رسانی در مورد قوانین باید انجام شود.

اطلاع رسانی در مورد حقوق شهروندی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین‌کلاه امروز در همایش حقوق شهروندی که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، رئیس اداره حقوق شهروندی وزارت کشور و سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری فارس، در شهر مقدس شیراز برگزار شد، اظهار داشت: اگرچه مردم در مواجهه‌های حضوری و مواردی که با آنان ارتباط داشته و دارم نشان داده‌اند که حقوق خود را می‌شناسند اما اطلاع‌رسانی در مورد قوانین باید انجام شود.

وی با بیان اینکه فرمانداری‌ها دارای وظایف تعریف شده و مشخصی هستند که اساسی‌ترین وظیفه آن‌ها دفاع از حقوق شهروندی است افزود: اعتقاد دارم تمام آنچه را که فرمانداران به‌عنوان وظیفه عهده‌دار هستند، تلاش در راستای احقاق حقوق شهروندی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز ادامه داد: اگر ما در زمینه امنیت تلاش داریم، اگر نظارت بر دستگاه‌های دولتی و عملکرد آن‌ها، بر اصناف و بر بخش‌های مختلف اعمال کرده و در آن سخت‌گیری‌هایی داریم، اگر کارگروه‌هایی تشکیل داده یا جلساتی را برگزار می‌کنیم، در نهایت همگی برای تامین حقوق شهروندی است.

فرماندار شهرستان شیراز با بیان اینکه برگزاری همایش‌ حقوق شهروندی می‌تواند به‌عنوان یک ضرورت دنبال شود، گفت: مسؤلان به‌ویژه مسؤلانی که در شهرستان شیراز عهده‌دار وظیفه‌ای هستند به طور عمده با حقوق شهروندی آشنا بوده و در عمل نیز نشان داده‌اند تلاش آن‌ها تامین و احقاق تمام این حقوق است.

زرین‌کلاه خاطرنشان کرد: در عین‌حال باید قوانین را هر از چندگاهی با مدیران مرور کنیم و مسائل را به تبادل نظر بگذاریم.

فرماندار شهرستان شیراز در ادامه تصریح کرد: در راستای تحقق عملی شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان را در شهرک‌های صنعتی برگزار کردیم.

وی افزود: از طرفی کارگروه ویژه‌ای برای تشویق سرمایه‌گذاران و جذب آنان برای سرمایه‌گذاری در شهرستان تشکیل شده و تاکنون اقدامات مناسبی برای تسهیل در روند سرمایه‌گذاری‌ها، انجام شده است.

فرماندار شیراز با یادآوری اینکه سال گذشته نیز مواردی از سرمایه‌گذاری را در شیراز که با موانعی رو به رو بوده، دنبال و با تعاملات موجود بین دستگاه‌های اجرایی و حمایت‌های مدیریت ارشد استان فارس مرتفع کرده است، گفت: هم‌اینک چند درخواست سرمایه‌گذاری در شهرستان شیراز روی میزم قرار دارد که در حال بررسی و در سریع‌ترین زمان با کارشناسی‌های انجام شده، اعلام نظر می‌کنیم.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول