اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آثار کودکان

نمایشگاه نقاشی حجاب و حقوق شهروندی در اهواز برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اهواز گفت: به همت ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی این شهرستان با همکاری حوزه هنری خوزستان، نمایشگاهی از نقاشی‌های کودکان و نوجوانان در گالری اشراق برپا می‌شود.

نمایشگاه نقاشی حجاب و حقوق شهروندی در اهواز برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، رضا نجاتی اظهار داشت: دبیرخانه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اهواز با انتشار فراخوانی اقدام به دریافت نقاشی‌های فرزندان پنج تا 15 ساله کارکنان ادارات اهواز کرده است.

وی افزود: موضوع این مسابقه عفاف و حجاب و حقوق شهروندی از نگاه کودکان و نوجوانان بوده و 112 اثر به دبیرخانه ارسال شده است که پس از داوری در حوزه هنری  12 نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

معاون فرماندار اهواز ادامه داد: داوری در دو سطح ابتدایی و راهنمایی صورت گرفت که در سطح ابتدایی سید صادق موسوی از فرزندان کارکنان سازمان پارک‌ها، مهسا حداد از فرزندان کارکنان فرمانداری اهواز، سیده فاطیما موسوی از فرزندان کارکنان بهزیستی، فاطمیا سلطانی از فرزندان کارکنان بنیاد شهید منطقه یک، ابوالفضل سنقرزاده از فرزندان کارکنان اداره پست و موعود عمدی‌یگانه از فرزندان کارکنان تعاون روستایی برگزیده شدند.

وی عنوان کرد: در سطح راهنمایی نیز یاسمین باورصاد از فرزندان کارکنان سازمان پارک‌ها، سیده فاطمه مصدق از فرزندان کارکنان فرمانداری، مهدی عبیات از فرزندان کارکنان منابع طبیعی، فاطمه عبادی از فرزندان کارکنان بهزیستی، فاطمه روزه‌گراوند از فرزندان کارکنان شهرداری منطقه یک و سارا حسینی از فرزندان کارکنان بنیاد شهید منطقه یک برگزیده شدند.

نجاتی از برپایی نمایشگاهی از آثار رسیده به دبیرخانه این مسابقه از تاریخ 23 تا 25 اسفند 90 در گالری اشراق توسط حوزه هنری خوزستان خبر داد و افزود: در اختتامیه این نمایشگاه جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول