اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تجارت محمودآباد خبر داد

توزیع 100 تن برنج در محمودآباد

خبرگزاری فارس : رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محمودآباد از توزیع 100 تن برنج با قیمت 17 هزار و 500 ریال در چند روز آینده خبر داد.

توزیع 100 تن برنج در محمودآباد

محمد دوستعلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد بیان داشت: در راستای مبارزه با متخلفان صنفی، بازرسی‌های متعددی در سطح این شهرستان صورت می‌گیرد تا کمترین تخلف و نارضایتی مردم را دربرداشته باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محمودآباد افزود: به واحدهای صنفی متخلف هشدار می‌دهم که در صورت تکرار تخلف، واحدهای آنها پلمب می‌شود.

دوستعلی‌پور در ادامه از توزیع 100 تن برنج با قیمت مناسب بین همشهریان محمودآبادی خبر داد و اضافه کرد: این کار تا چند روز آینده انجام می‌شود و با نرخ مصوب یک هزار و 750 تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 

* هیئت رئیسه جدید مجمع امور صنفی محمودآباد انتخاب شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محمودآباد همچنین از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجمع امور صنفی این شهر خبر داد و متذکر شد: این انتخابات در صحت و سلامت کامل برگزار شد.

وی در تشریح نتایج این انتخابات گفت: نورالله قلی‌زاده، محمد طاهری‌نوری، سید جلال حسینی، محمود علیزاده و کریم‌الله زارعی حائز اکثریت‌آرا شده و به عنوان هیئت رئیسه جدید مجمع امور صنفی انتخاب شدند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول