اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم ولایتمدار

پیکر 3 شهید گمنام در اسدآباد تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر سه شهید گمنام سرافراز هشت سال دفاع مقدس بر فراز دستان امت ولایتمدار و شهیدپرور اسدآباد تشییع شد.

پیکر 3 شهید گمنام در اسدآباد تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، صبح امروز همزمان با سالروز شهادت پنجمین پیشوای شیعیان جهان حضرت امام موسی کاظم(ع) پیکر پاک و مطهر سه تن از شهدای گمنام هشت سال جنگ تحمیلی با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان اسدآباد از محل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه اسدآباد تشییع و در پارک شهید مدنی این شهر به خاک سپرده شدند.

 در مراسم تشییع بعد از اقامه نماز برای این شهدای گمنام، امام جمعه اسدآباد به اوصاف حضرت امام موسی کاظم(ع) و تسلیت به مناسبت شهادت این امام همام و شهدای گمنام پرداخت و اظهار داشت: عبد صالح از القاب این امام بزرگوار است و شهدا در عمل به این لقب به عظمتی بزرگ دست یافتند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه شهید و شهادت دارای فلسفه قرآنی و بالاترین فضیلت نزد خداوند است، گفت: اگر کسی به این مرتبه دست یابد شهید فی‌الله است و حکمت چنین مقام و منزلتی برای شهدا به اهمیت جهاد در راه خدا بر می‌گردد.

 وی حضور پرشکوه مردم در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکر پاک شهدای گمنام را تفسیر جاودانگی شهدا در تاریخ برای همه جامعه خواند و افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس ترویج روحیه ایثار، شهادت، تحکیم باورها و اعتقادات معنوی و مذهبی در میان ملت است و این حضور خود نشان از باور و اعتقاد مردم دارد.

 امام جمعه اسدآباد تصریح کرد: امروز ملت شریف و ولایتمدار اسدآباد آمدند که با تجدید عهدی دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا، بیعت دوباره با ولی امر مسلمین داشته باشند و بگویند تا آخرین قطره از خونشان با بصیرت و مجاهدت در برابر دشمنان داخلی و خارجی می‌ایستند و اجازه نمی‌دهند نااهلان، مقام ولایت را به انزوا بکشانند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول