اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد خبر داد

تصویب 39 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی اسدآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: 39 طرح کشاورزی در کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان تصویب شد.

تصویب 39 طرح در کارگروه توسعه کشاورزی اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت پیش از ظهر امروز در کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 43 درصد از شاغلان این شهرستان در بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: با توجه به اهداف دولت برای توسعه بخش کشاورزی و تقویت تولیدات ملی و واگذاری اراضی منابع طبیعی به فارغ‌التحصیلان بیکار 39 طرح کشاورزی و امور دام در کارگروه بخش شهرستان اسدآباد پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه از تعداد 39 طرح چهار طرح صنعتی و 19 طرح دامداری کوچک است، تصریح کرد: به این طرح‌ها با اشتغالزایی 37 نفر مبلغ 12 میلیارد و 805 میلیون ریال اعتبار اختصاص داده می‌شود.

فرماندار اسدآباد افزود: همچنین از تعداد 39 طرح تصویب شده 16 طرح برای واگذاری اراضی روستایی به تصویب رسید که 38 هکتار آن اراضی آبی و شش هکتار دیم است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای نهایی شدن مصوبات و تصویب آن‌ها در استان باید مدیران نظرات نهایی را در جلسات کارگروه اعلام کنند، گفت: مدیران نمایندگانی را از سوی خود به کارگروه می‌فرستند که یا حق تصمیم‌گیری ندارند و یا از صورت مسئله بی‌خبر و اطلاعاتی کافی در خصوص مصوبات گذشته ندارند که می‌طلبد نماینده‌ای تام‌الاختیار را برای جلسات بفرستند.

حسین فضلی، مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد نیز گفت: 15 طرحی که پیشرفت آن‌ها 50 درصد بوده و به دلیل عدم نقدینگی و بدهکار بودن مجری طرح تکمیل آن‌ها به تعویق افتاده است با اختصاص تسهیلاتی آغاز به کار خواهند کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول