اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم سیستان در مجلس:

مشکل شبکه فرسوده آب شهری زابل پیگیری شود

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم سیستان در مجلس خواستار پیگیری شبکه فرسوده آب شهری زابل، ساماندهی مشاغل کاذب، پیگیری راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی، پیگیری در زمینه ریزگردهای منطقه، همیاری و همکاری با شورای شهر شد.

مشکل شبکه فرسوده آب شهری زابل پیگیری شود

حلیمه عالی در حاشیه جلسه شورای اداری و معتمدان شهرستان زابل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: حضور مردم در حماسه 12 اسفند سال گذشته و 15 اردیبهشت ماه سال‌جاری، برگ زرین دیگری از افتخارات مردم منطقه و نظام بود که نشان از بصیرت بالای مردم ولایتمدار سیستان داشت.

وی افزود: سیستان مشکلات متعدد و زیادی در زمینه بیکاری، ایجاد اشتغال پایدار، توسعه و عمران، بخش کشاورزی و آب و... دارد که مستلزم همیاری و همفکری آحاد مردم و مسئولان منطقه است.

نماینده منتخب مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افرادی که دلسوز و از جنس مردم بوده و به مشکلات و گرفتاری‌های آنان اشراف دارند و در واقع خاک خورده منطقه‌ سیستان هستند، می‌توانند نقش موثر و مهمی در توسعه و آبادانی منطقه داشته باشند و بهتر و موفق‌تر عمل کنند.

عالی گفت: در سال تولید ملی باید تمامی سعی و تلاش ما بر این باشد تا در زمینه اشتغال پایدار، امنیت مناسب و توسعه منطقه گام برداریم و تاریخ جدیدی را در سیستان بازگشایی کنیم و این امر فقط با همکاری تمامی ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌ها و خود مردم امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: امید است با کمک مردم سیستان، آن طور که در شأن و شایسته آنان است در زمینه عمران و آبادانی منطقه گام برداریم و خدمات مطلوبی به آنان ارائه دهیم تا پاسخی باشد به حضور و مشارکت گسترده آنان در انتخابات مجلس نهم که بسیار خوش درخشیدند.

نماینده منتخب مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استفاده و بهره‌وری از توانایی و استعداد زنان معتمد و خانواده شهدا و سایر بانوانی که از بصیرت و علم بالایی برخوردار هستند، در جلسات متعدد منطقه ضروری است.

عالی گفت: جا دارد از نمایندگان دوره‌های گذشته سیستان به خاطر خدمات صادقانه و ارزنده‌ای که برای منطقه انجام داده‌اند، تقدیر شود و از آنان می‌خواهیم تا از همکاری و مساعدت و همفکری خود را برای آبادانی بیشتر منطقه دریغ نورزند و ادامه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر زابل نیز اظهار داشت: خدمات دولت نهم و دهم در منطقه بی‌نظیر است و از تلاش‌های نمایندگان ادوار گذشته به لحاظ خدمات موثر تقدیر می‌کنیم.

حسنعلی پوراسماعیل خواستار پیگیری شبکه فرسوده آب شهری زابل، ساماندهی مشاغل کاذب، پیگیری و راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی، پیگیری در زمینه ریزگردهای منطقه، همیاری و همکاری با شورای شهر شد.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول