اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

توسعه کشاورزی با نیروی فکر قدرتمند میسر است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار‌ کرمان گفت: نگاه دولت در بخش کشاورزی و دامپروری حرکت به سمت اقتصادی و سود‌دهی است که این امر با افکار قشر تحصیل کرده میسر می‌شود.

توسعه کشاورزی با نیروی فکر قدرتمند میسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد بعد از ظهر امروز در مراسم تقدیر از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی شمال استان کرمان اظهار داشت: ‌قبل از انقلاب دشمنان ما را تهدید می‌کردند که هیچ چیزی تا 30 سال آینده در ایران نمی‌ماند و رشد اقتصادی را برای جمعیت 30 میلیونی تصور نمی‌کردند.  

وی ابراز داشت: ‌کشاورزی باید از حالت سنتی خارج شود و به سمت دانش، مهارت و موضوعات ترویجی در کشاورزی و صنعتی شدن پیش‌ رود. ‌

مهر‌شاد تصریح کرد: مسئولان و سیاست‌گذاران بخش کشاورزی باید به این مسئله فکر کنند که چگونه کشاورزی ما سود‌آور و اقتصادی شود. 

وی عنوان کرد: نگاه دولت در زمینه بخش کشاورزی و دامپروری این است که از یک حالت رکود به سمت اقتصادی و سود‌دهی سوق دهند و این امر تنها با نیروهای جدید، افکار جدید و افراد تحصیل کرده میسر می‌شود.

مهرشاد افزود: به جای اینکه برای مصرف خود نیازمند دیگران باشیم، باید نیاز دیگران را در مصرف تأمین کنیم.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار‌ کرمان بیان داشت: ما باید برای افرادی که مشکلات ما را در زمینه کمبود آب و گسترش بیابان‌ها در کشور در بخش کشاورزی را رفع کنند، امتیازات و جوایزی را قرار دهیم.

مهرشاد تصریح کرد: اکو‌سیستم کشور در حال تغییر و بیابان‌ها در حال گسترش و جنگل‌ها در حال از بین رفتن هستند، بارندگی کم می‌شود و همه این مشکلات با تدبیر انسان که خداوند در وجود آن قرار داده رفع می‌شود.

وی افزود: روحیه جهادی یعنی اینکه از خود به خاطر رفاه دیگران بگذریم، کشاورزان ما باید تجربیاتشان را به یکدیگر‌ انتقال دهند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول