اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خبر داد

آموزش مهارت‌های امدادی در طرح اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از آموزش مهارت‌های امدادی در قالب طرح اوقات فراغت به نسل جوان خبر داد.

آموزش مهارت‌های امدادی در طرح اوقات فراغت

خلیل الله سائلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های جمعیت هلال احمر در زمینه اوقات فراغت اظهار کرد: برنامه‌های اوقات فراغت در جمعیت هلال احمر از سوی سازمان جوانان دنبال می‌شود و هلال احمر در زمینه اوقات فراغت برنامه‌های متعددی را به مرحله اجرا در می‌آورد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در بخش‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و امدادی یادآور شد: در جمعیت هلال احمر تلاش می‌کنیم تا در قالب طرح‌های اوقات فراغت مهارت‌های لازم را به نسل جوان و نوجوان آموزش دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی جمعیت هلال احمر در قالب طرح اوقات فراغت اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما تقویت بنیه معنوی و دینی نسل جوان است و بنابراین رویکرد قرآنی در فعالیت‌های فرهنگی مدنظر قرار گرفته است.

وی گفت: همچنین در بخش ورزشی نیز نسبت به برگزاری مسابقات مختلف اقدام کرده و زمینه رقابت سالم برای نسل جوان را فراهم می‌کنیم.

سائلی با اشاره به اینکه فعالیت‌های اردویی از بخش‌های ویژه طرح اوقات فراغت جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود یادآور شد: اعزام اردوهای جهادی و همچنین اعزام به سرزمین‌های نور از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های اردویی به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: همچنین در زمینه اردوهای زیارتی و سیاحتی نیز برنامه‌ریزی لازم را داشته و تلاش می‌کنیم که در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان گام‌های مؤثری برداریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم تاکید کرد: در بعد آموزش فعالیت‌های امدادی نیز برنامه‌های گسترده‌ای در فصل تابستان از سوی جمعیت هلال احمر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول