اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات گیلان:

نمایندگان گیلان تنها در جابه‌جایی‌ها با هم رایزنی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مجمع نمایندگان گیلان تنها برای جابه‌جایی برخی مدیران و معاونان رایزنی می‌کنند اما برای حضور در کمیسیون‌های مجلس به ویژه کشاورزی با هم مشاوره نمی‌کنند.

نمایندگان گیلان تنها در جابه‌جایی‌ها با هم رایزنی می‌کنند

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به واکنش‌های ایجاد شده درباره عدم حضور یک نماینده گیلانی در کمیسیون کشاورزی، اظهار کرد: نکته بارز این واکنش‌ها پاسخ محمد مهدی رهبری املشی رئیس مجمع نمایندگان است که گفته بود نمایندگان برای حضور در کمیسیون‌ها رایزنی‌های لازم را به عمل نیاوردند.

وی، ادامه داد: ممکن است این سخن رئیس مجمع نمایندگان به منزله این باشد که نمایندگان در هیچ‌یک از امور کلان استان نیز با یکدیگر مشاوره نمی‌کنند اما برای جابه‌جایی برخی از مدیران کل، معاونان استاندار و انتصاب شخص دلخواه رایزنی‌های لازم را به عمل می‌آورند و افراد را برای منصب‌های مختلف تعرفه می‌کنند.

این مسئول، افزود: باید پرسید اکنون که رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان موکدٱ از آنها درخواست می‌کنند تا نظم و برنامه‌ریزی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند، این عمل متعارف نمایندگان گیلان نشانه چیست.

وی، با بیان اینکه حداقل بی‌دغدغه‌‌ترین آدم‌های این استان می‌دانند که اولویت مردم پس از بیکاری، کشاورزی است، تصریح کرد: با کشاورزی معضل بیکاری برطرف می‌شود اما گویا کمیسیون کشاورزی مجلس بازده اقتصادی ندارد و برای دریافت مجوزهای مختلف باید کمیسیون‌های دیگری را انتخاب کنند.

اشجری، پاسخ رئیس مجمع نمایندگان گیلان درباره عدم رایزنی برای حضور در کمیسیون‌ کشاورزی را منطقی ندانست و خاطرنشان کرد: به هر حال گام نخست نمایندگان در مجلس زیبایی ویژه‌ای نداشت و با چنین بهاری پر از تردید، امیدواریم سال آنها نیکو شود.

وی، افزود: نمایندگان استان منتخب مردم هستند و به طور یقین می‌دانند که از نگاه تیزبین مردم دور نمی‌مانند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول