اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس:

مجمع نمایندگان استان قزوین تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی از برپایی مجمع نمایندگان استان قزوین در آینده‌ای نزدیک در شهر قزوین خبر داد.

مجمع نمایندگان استان قزوین تشکیل می‌شود

روح‌الله عباسپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی موظف است با قانون‌گذاری صحیح در راستای پیشبرد اهداف و مقاصد جمهوری اسلامی تلاش کند، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با همت و توان حداکثری خود در مسیر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و تلاش کنند تا اهداف این نظام مقدس که میراث خون هزاران شهید است بیش از پیش محقق شود.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره توطئه‌چینی‌های استکبار و غرب برای ایجاد مانع در مسیر تولید و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و الگوگیری دیگر ملت‌های آزاده جهان از این نظام الهی تصریح کرد: ملتی که 33 سال با پایداری و صبر در برابر مشکلات موجب پیشرفت و اقتدار خود شده است قطعا به دشمنان و مستکبران عالم اجازه نمی‌دهد که در امور و برنامه‌های داخلی این کشور دخالت کرده و موجب هرج و مرج و نفاق شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان و دست‌‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید با جهاد و تلاش خستگی‌ناپذیر سبب جهش همه‌جانبه ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون علمی، اقتصادی و نظامی شوند، عنوان کرد: تحقق کامل اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده در کشور قطعا با ارائه برنامه‌ریزی‌های دقیق و در چارچوب اصول و قوانین جمهوری اسلامی ایران محقق می‌شود.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور چشمگیر و گسترده آحاد ملت در راه پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را بسیار ارزشمند و قابل تقدیر عنوان و تصریح کرد: دشمنان با هر حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های پایداری انقلاب اسلامی به‌ شدت عصبانی شده و از صحنه مبارزه خارج می‌شوند.

عباسپور تلاش برای برنامه‌سازی مناسب برای جوانان و نوجوانان در شهرستان بویین‌زهرا را بسیار مهم و ضروری دانست و بیان کرد: در تلاش هستیم که با کسب اعتبار بیشتر در راستای رونق فعالیت‌ها و طرح‌های فرهنگی تلاش کرده و موجب افزایش گرایش جوانان به امور فرهنگی و دینی شویم زیرا در عرصه جنگ نرم و گسترش حملات فرهنگ غرب با ابزار گوناگون حضور و فعالیت بیش از پیش در عرصه فرهنگی بیشتر از هر زمانی در کشور مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه دشمنان در عرصه فرهنگی با اشاعه تولیدات و آثار مخرب و غیر اخلاقی خود به دنبال به انحراف کشاندن آحاد مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان از اصول و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی امروز باید با تقویت روحیه معنوی در خود در راستای کسب علوم و ارزش‌های اسلامی تلاش کرده و سبب سلامت فرهنگی و دینی جامعه شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی علاوه بر تولیدات صنعتی و کشاورزی باید به تولیدات فرهنگی در کشور نیز توجه ویژه‌ای داشت تا بتوان دشمنان انقلاب را در این عرصه نیز شکست داد.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نخستین جلسه مجمع نمایندگان استان قزوین در آینده‌ای نزدیک با حضور چهار نماینده منتخب مردم استان قزوین در مجلس نهم در شهر قزوین برگزار می‌شود، افزود: امیدواریم که برپایی اینگونه جلسات زمینه‌ای برای حل کامل مشکلات و موانع موجود در حوزه‌های مختلف عمرانی، صنعتی، فرهنگی و خدماتی در استان قزوین و شهرستان‌های دیگر باشد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول