اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس:

یوسفیان‌ملا دبیر سنی مجمع نمایندگان مازندران شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس نهم با اشاره به تشکیل مجمع نمایندگان مازندران گفت: یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس به عنوان دبیر سنی مجمع انتخاب شد.

یوسفیان‌ملا دبیر سنی مجمع نمایندگان مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، کمال علی‌پور در جلسه شورای اداری قائمشهر با تاکید بر جهت داشتن در کارها و توجه به زمان‌بندی برای اجرای امور تصریح کرد: استارت پروژه‌ها در کشور به سرعت زده می‌شود ولی پایان عملیات اجرایی سال‌ها به طول می‌انجامد که این خود یک معضل است.

وی با اشاره به سرعت عمل کشورهای دیگر در اجرایی کردن پروژه‌های عمرانی ابراز داشت: چرا باید در کشوری که با دست خالی در دوران دفاع مقدس شگفتی‌ساز شد، مردم را سال‌ها در انتظار احداث یک پروژه دلسرد کنیم.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: مجلس جای بایدها و نبایدهاست، چه کسی گفته نماینده نباید در کارها ورود جدی داشته باشد و در کارهای اجرایی دخالت نکند، ما باید نظارت جدی و دقیق بر امور داشته باشیم.

علی‌پور تاکید کرد: من و آقای سید هادی حسینی عهد کرده‌ایم که در انتصاب مدیران دخالت نداشته باشیم، کارهای سیاسی نکنیم ولی بر همه چیز نظارت و کنترل دقیق داشته باشیم.

وی با اشاره به وظیفه نمایندگان در جذب اعتبارات خاطرنشان کرد: با ارائه آمار کارشناسانه و درست و ورود دلسوزانه برای انجام وظایف و نیز انعکاس مشکلات به نمایندگان به پیشرفت استان و شهرستان کمک کنیم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس نهم عنوان کرد: ارائه آمار درست بی‌برنامگی‌ها را به قهقرا و نزول می‌کشاند.

این مسئول با انتقاد از کندی روند ساخت بیمارستان رازی و قلب ولیعصر قائمشهر بیان داشت: اعتبارات این دو بخش واریز شد. کندی بیش از حد روند احداث این دو بیمارستان نشانگر این است که یک جای کار می‌لنگد.

علی‌پور با اشاره به تشکیل مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: یوسفیان‌ملا به عنوان دبیر سنی مجمع انتخاب شد همچنین با عضویت در کمیسیون‌های مختلف ظرفیت‌ها و کارگروه‌های خوبی تشکیل شد تا در کنار یکدیگر لوایح را به پختگی برسانیم..

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول