اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس:

مهم‌ترین اندرز مقام معظم رهبری لزوم سلامت نمایندگان بود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اول کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری معظم انقلاب در دیدار اخیر نمایندگان نصیحت‌های راهگشایی داشتند که مهم‌ترین اندرز ایشان لزوم سلامت و پاکی و ساده‌زیستی بود.

مهم‌ترین اندرز مقام معظم رهبری لزوم سلامت نمایندگان بود

غلامرضا تاجگردون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس با رهبری معظم انقلاب اظهار کرد: در بدو شروع به کار مجلس، رهبری معظم انقلاب رهنمودهای راهگشایی برای نمایندگان و کلیت مجلس در راستای بهبود و ارتقای امور خانه ملت داشتند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در رهنمودهای رهبری نکات بسیار مهم و دقیقی وجود داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به موضوع سلامت و پاکی مجلس و همچنین لزوم حضور فعال در امور و انجام وظایف را نام برد.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر نمایندگان به این فرمایشات به خصوص در زمینه سلامت و پاکدستی توجه بیشتری داشته باشند، شأن و شئون آن‌ها بیشتر حفظ خواهد شد و پس از چهار سال خدمت کسی نمی‌تواند انگ ناسالم بودن در زمینه‌های مختلف از جمله موضوعات اقتصادی را به آن‌ها بزند.

تاجگردون به برخی رفتارهای درون مجلس که زیبنده خانه ملت و نظام نیست اشاره کرد و گفت: تقریبا تا آنجا که به یاد دارم معظم‌له همواره در ادوار گذشته نمایندگان را از برخی رفتارهای تنش‌زای تقابلی باز داشته‌اند که اگر توجه بیشتری در این راستا شود شاهد زیر سؤال رفتن این قوه و خدشه‌دار شدن وجهه و چهره آن نخواهیم بود.

وی با بیان فرازی از تذکرات رهبری به مجلس نهم و نمایندگان در این زمینه که درست است نماینده، نماینده است و بلندگو هم بلندگو بوده و صدا از طریق آن گفته می‌شود، تأکید کرد: باید سعی شود هر دم از گفتار نمایندگان ارتقای کاری صورت گیرد نه این‌که هر سخنی از این بلندگو گفته شود و جایگاه آن با برخی اظهار نظرها در نزد افکار عمومی تنزل پیدا کند.

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه اگر برخی اوقات نمایندگان در مجلس حرفی می‌زنند و سخنی به میان می‌آورند که گاها در مسیر فرمایشات رهبری نبوده به معنای عدول از ولایتمداری نیست، تصریح کرد: نمایندگان باید چارچوب کاری مشخصی از همین ابتدا برای خود تعریف کرده و فرمایشات رهبری را همواره ملکه ذهن خود کنند تا این که بتوانند با تأسی از آن در مواقع حساس از هر امتحانی سربلند بیرون بیایند. 

‌انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول