اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسلام‌آباد و دالاهو در مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان آماده خدمتگزاری هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسلام‌آباد و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان با تمام قوا آماده خدمتگزاری هستند.

نمایندگان آماده خدمتگزاری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی جلیلیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در سالن شهدای دولت استانداری با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های دولتی استان کرمانشاه تشکیل شد، اظهار کرد: مردم ایران بار دیگر با حضور پر از نشاط و درخشان خود مهر تایید دیگری بر نظام گذاشتند و با این حضور گرم خود پیروزی دیگری را برای خود رقم زدند و دشمنان این نظام را ناامید و مایوس کردند.

جلیلیان با تقدیر از مردم، تصریح کرد: مردم این مناطق مردمانی مظلوم و صبور هستند که هشت سال جنگ را تحمل و شجاعانه جنگیدند و از وجب به وجب این خاک دفاع کردند.

وی با اشاره به وجود بیکاری در بین جوانان، گفت: جنگ در خانه این مردم شروع شد و در همان جا هم خاتمه یافت و شایسته نیست مردمی با این همه صبوری از خیلی امکانات محروم باشند.

نماینده مردم اسلام‌آباد و دالاهو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وضعیت کشاورزی در شهرهایی چون اسلام‌آباد مساعد نیست و حتی پرداخت خسارات بیمه نیز به آنها ناچیز است.

وی افزود: شایسته‌سالاری در این منطقه حاکم نیست و از مسئولان تقاضا داریم امور مردم را اصلاح کنند.

نماینده مردم اسلام‌آباد و دالاهو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان استان با تمام قوا آماده خدمتگزاری هستند، چراکه هر نماینده در برابر فرد فرد این جامعه مسئول است و می‌تواند علاوه بر نظارت بر اجرای قوانین در سه قوه، بر تمام مسائل خارجی کشور نیز نظارت کند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول