اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

مشکلات قائمشهر نیازمند پیگیری نمایندگان مجلس است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: رفع مشکلات شهرستان قائمشهر در بخش‌های مختلف نیازمند پیگیری نمایندگان این حوزه در مجلس شورای اسلامی است.

مشکلات قائمشهر نیازمند پیگیری نمایندگان مجلس است

هادی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در شهرستان قائمشهر با اشاره به دهه چهارم انقلاب که به نام دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است، تصریح کرد: خدمات دولت نهم و دهم در این دهه بسیار بوده است، ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب راه زیادی باقی ماند.

این مسئول ادامه داد: نیاز رسیدن به نقطه مطلوب خدمت خالصانه با هدف محروم‌نوازی است که باید در مدیران فراگیر شود.

وی همچنین ادامه داد: مشکلاتی که در شهرستان قائمشهر وجود داشته و دارد نیازمند پیگیری دلسوزانه دو نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی است.

ابراهیمی با بیان اینکه سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی باید خود را برای ارائه عملکردهایشان در سال حمایت از تولید ملی مجاب کنند، خاطرنشان کرد: جلوی سنگ‌اندازی‌ها را بگیرید و در اجرای پروژه‌های عمرانی و اجرایی تحرک بیشتری به خرج دهید.

این مسئول افزود: کارگروه شهرستان در قالب حمایت از سرمایه‌گذار فعال است که مدیران باید با توجه به نگاه دولت مبنی بر حمایت از اصل سرمایه‌گذاری با رعایت مولفه‌ها با جذب سرمایه‌گذاران متعهد زمینه اشتغال را فراهم کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه با اشاره به پایان کار دولت و تاکید این دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد: بخشی از پروژه‌های استان در قالب طرح مهر ماندگار تا پایان کار دولت دهم به اجرا در می‌آید.

ابراهیمی متذکر شد: رویکرد تلاش برای تحکیم وحدت برای اجتناب از اختلاف‌ها و ضرررسانی به مردم جدی گرفته شود.

وی با اشاره به بی‌نظیر بودن تقاطع غیرهمسطح میدان امام قائمشهر با تقدیر از خدمات شهردار قائمشهر اذعان داشت: ایجاد وحدت، پیگیری و رفع بن‌بست‌های ترافیکی در این شهرستان قابل‌تقدیر است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول