اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

حضور مستمر نمایندگان در خانه ملت ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: وکلای ملت باید در ساعات جلسات مجلس حضور مستمر داشته و وقت مجلس را صرف مسائل دیگر نکنند.

حضور مستمر نمایندگان در خانه ملت ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی اظهار کرد: رهبری توقعات دینی و اسلامی نظام از نمایندگان مجلس را بیان کردند و قناعت، زهد و عدم مصرف‌گرایی در بین آن‌ها را مورد تاکید قرار دادند.

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر حضور مستمر نمایندگان در جلسات مجلس شورای اسلامی افزود: وکلای ملت باید در ساعات جلسات مجلس حضور مستمر داشته و وقت مجلس را صرف مسائل دیگر نکنند.

امام جمعه جهرم مطالعه و بررسی طرح‌های ارائه شده به مجلس را از دیگر تاکیدات رهبری معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس نهم دانست و افزود: بررسی و مطالعه قوانین و نظارت بر کار دولت از وظایف نمایندگان مردم در خانه ملت است و مجلس باید در جایگاه خودش باشد تا بتواند دولت را به درستی نقد کند.

دژکام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری تروریست‌های شهدای انرژی هسته‌ای توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: این امر نشان داد که بار دیگر نقشه توطئه رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران نقش بر آب شد و با دستگیری عاملان شهادت دانشمندان ایرانی، ضربه مهلکی به دستگاه موساد و رژیم صهیونیستی وارد آمد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین با اشاره به رحلت عالم وارسته جهان اسلام آیت‌الله آیت‌اللهی، امام جمعه فقید لارستان این ضایعه عظیم را به رهبری معظم انقلاب و بیت شریف آن مرحوم تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی 70 سال از عمر با برکت خود را صرف هدایت و خدمت به مردم کرد و از دست رفتن وی ضایعه عظیمی برای اسلام و منطقه فارس بود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول