اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

نمایندگان مجلس در حل مشکلات مردم از تفرقه بپرهیزند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با پرهیز از اختلاف و تفرقه به حل مشکلات مردم بپردازند.

نمایندگان مجلس در حل مشکلات مردم از تفرقه بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون حجت‌الاسلام سید حسین رکنی‌حسینی صبح امروز در نشست با مدیران اداره‎های بردخون اظهار داشت: نمایندگان اگر خود را خادم ملت می‎دانند همه تلاش خود را برای رفاه مردم به کار گیرند زیرا با گرانی‌های اخیر باید از خیلی چیزها و خواسته‎ها گذشت.

وی تصریح کرد: اقشار آسیب‎پذیر جامعه به شدت تضعیف شده‎اند و باید کارها به صورت ریشه‎ای حل شود و با جریمه مغازه‎ها مشکل رفع نمی‎شود.

رکنی‌حسینی یادآور شد: رئیس جمهور و وزرا و نمایندگان مجلس به فکر مردم باشند و برای رفاه نسبی آنان اقدامی اساسی کنند زیرا فرصت‎ها به سرعت می‎گذرد.

امام جمعه بردخون گفت: گرانی و تورم در کشور بیداد می‌کند و لوازم خانگی و مواد غذایی به طور روزانه گران می‌شود و مسئولان باید نظارت بر بازار داشته باشند و گرانی را کنترل کنند.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: بنا به فرمایش معظم‌له مجلس رکن اصلی نظام و انقلاب است که باید تحرک و سلامت داشته باشد و با همدلی دولت و مجلس و بدون اینکه به دولت اعتراضی شود امور به خوبی انجام بگیرد.

رکنی‌حسینی تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید مسائل عامه کشور را با اتحاد و همدلی و پرهیز از تفرقه و اختلاف پیگیری و حل کنند.

امام جمعه بردخون با اشاره به بعثت پیامبر اکرم (ص) افزود: در دوران جاهلیت مردم در گمراهی به سر می‎بردند و دختران خود را زنده به گور می‎کردند و مردم آن روز شاهد حوادث تلخ و وحشتناکی بودند و اگر بخواهیم ارزش و اهمیت بعثت را درک کنیم باید وضعیت جامعه قبل از بعثت را مطالعه کنیم.

رکنی‌حسینی اضافه کرد: حضرت محمد (ص) با همه سختی و مشقت توانست پرچم لااله‌الاالله را بر فراز جهان به اهتزاز در آورد اما، امروز برخی می‎خواهند مردم را از پیامبر و قرآن جدا کنند که نمونه آشکارش وهابیون هستند که با ترویج خرافه و رها کردن میمون در غار حرا که محل عبادت آن حضرت بود قصد دارند مردم را از مسیر اسلام منحرف کنند.

امام جمعه بردخون یادآور شد: حضرت محمد، خاتم رسولان است و دارای ویژگی‎های برجسته‎ای نظیر تواضع و فروتنی در برابر مسلمانان، دلسوزی و مهربانی با مؤمنین بود پس همه ما که مسلمانیم باید در مسیر پیامبر اکرم (ص) گام برداریم.

وی گفت: 26 خرداد سالروز شهادت جمعی از اعضای هیئت مؤتلفه اسلامی توسط رژیم شاه است و 25 رجب سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) به دست حکومت ظالم بنی‌عباس است که این روزها نیز وهابیون، زائران این امام را مظلومانه شهید می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول