اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان:

صندوق بازنشستگی در اجرای بیمه طلایی بازنشستگان سنگ‌اندازی نکند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: وزارت آموزش و پرورش اجرای بیمه طلایی را برای بازنشستگان فرهنگی تقبل کرده است و صندوق بازنشستگی نباید در اجرای این بیمه برای این قشر از جامعه سنگ‌اندازی کند.

صندوق بازنشستگی در اجرای بیمه طلایی بازنشستگان سنگ‌اندازی نکند

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگیان بازنشسته هنوز به دنبال اجرای بیمه طلایی هستند، اظهار داشت: با توجه به اینکه بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته بسیاری از آسیب‌های این افراد را کاهش می‌دهد اما مسئولان با این بیمه برخورد مناسبی نداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه این بیمه در ماه‌های پایانی سال گذشته پس از ماه‌ها انتظار نسبت به فرهنگیان بازنشسته اجرا شد، اضافه کرد: اما اجرای این بیمه تنها به مدت چهار ماه بوده است و در حال حاضر فرهنگیان بازنشسته نسبت به وضعیت اجرا یا عدم اجرای بیمه طلایی سردرگم شده‌اند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر وزارتخانه آموزش و پرورش قول برقراری مجدد بیمه طلایی را برای فرهنگیان بازنشسته داده است و بازنشستگان فرهنگی هم‌چنان منتظر اجرایی شدن این بیمه هستند.

وی با اشاره به اینکه 700 هزار بازنشسته فرهنگی عضو صندوق بازنشستگی هستند، ادامه داد: در حال حاضر یک میلیون و 100 هزار نفر عضو صندوق بازنشستگی هستند و اکثریت اعضای این صندوق به فرهنگیان بازنشسته اختصاص دارد.

روستایی با اشاره به اینکه منافع فرهنگیان بازنشسته ایجاب می‌کند که بیمه طلایی شامل این افراد شود، تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش اجرای این بیمه را برای بازنشستگان فرهنگی تقبل کرده است و صندوق بازنشستگی نباید در اجرای بیمه طلایی برای این قشر از جامعه سنگ‌اندازی کند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان بازنشسته به جدا شدن صندوق بازنشستگی فرهنگیان از صندوق بازنشستگی کشوری تأکید دارند، اذعان داشت: آموزش و پرورش باید از یک صندوق بازنشستگی مستقل برخوردار شود و راه‌اندازی این صندوق یکی از مهم‌ترین تقاضا‌های فرهنگیان بازنشسته به شمار می‌رود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول