اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 دی‌ماه جاری صورت می‌گیرد

صدور کارت برای ثبت‌نام کنندگان مرحله نخست بیمه طلایی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در صورت ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته برای دریافت خدمات بیمه طلایی و ورود اطلاعات آنها در سایت بیمه ایران تا 21 ماه‌جاری کارت بیمه طلایی آنها از سوی بیمه ایران صادر می‌شود.

صدور کارت برای ثبت‌نام کنندگان مرحله نخست بیمه طلایی
حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: صدور کارت بیمه طلایی برای بازنشستگان فرهنگی در مرحله نخست منوط به ثبت‌نام و ورود اطلاعات آنها در سایت بیمه ایران است.
وی اضافه کرد: از 21 آذر‌ماه جاری تاکنون 21 هزار و 854 نفر در اصفهان برای طرح بیمه طلایی ثبت‌نام کرده‌اند که 11 هزار و 812 نفر از آنها از بازنشستگان اصلی، 9 هزار و 481 نفر از خانواده‌های فرهنگیان بازنشسته و 561 نفر نیز از وظیفه‌‌بگیران موجود در سطح استان هستند.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگیان بازنشسته باید هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام خود برای بیمه طلایی اقدام کنند، تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام این افراد در سایت بیمه ایران برای دریافت خدمات بیمه طلایی تا 30 دی‌ماه جاری تعیین شده است.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای بیمه طلایی طی دو مرحله صورت می‌گیرد، افزود: در صورت ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته برای دریافت خدمات بیمه طلایی و ورود اطلاعات آنها در سایت بیمه ایران تا 21 ماه ‌جاری کارت بیمه طلایی آنها از سوی بیمه ایران صادر می‌شود و مرحله نخست ثبت‌نام برای دریافت خدمات بیمه طلایی پایان می‌یابد.
داوری تاکید کرد: در صورت ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته در سایت بیمه ایران پس از 21 دی‌ماه جاری صدور کارت بیمه طلایی برای آنها در مرحله دوم و پس از 30 دی‌ماه جاری صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه کارت‌های بیمه طلایی از سوی بیمه ایران صادر می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر خدمات این بیمه در تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ایران به فرهنگیان بازنشسته ارائه می‌شود.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: صدور کارت بیمه طلایی برای فرهنگیان بازنشسته به معنای برخورداری آنها از تمامی خدمات بیمه طلایی است.
انتهای پیام/ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول