اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 2 روز آینده

ثبت‌نام بازنشستگان فرهنگی برای بیمه طلایی ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان گفت: تا 2 روز آینده ثبت‌نام بازنشستگان فرهنگی برای بیمه طلایی ادامه دارد و این افراد باید در مدت زمان باقی‌مانده برای دریافت خدمات این بیمه در سایت بیمه ایران ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام بازنشستگان فرهنگی برای بیمه طلایی ادامه دارد
مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هم‌اکنون خدمات بیمه طلایی در مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ایران به فرهنگیان بازنشسته ارائه می‌شود و بیمه ایران باید هر چه سریع‌تر نسبت به صدور کارت بیمه طلایی برای این افراد اقدام کند.
وی با اشاره به اینکه بیمه طلایی بسیاری از هزینه‌های درمانی فرهنگیان بازنشسته را کاهش می‌دهد، اضافه کرد: بازنشستگان فرهنگی از اقشار آسیب‌پذیر موجود در سطح جامعه هستند و اجرایی شدن بیمه طلایی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های این افراد بوده است.
مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان تصریح کرد: ثبت‌نام این افراد برای دریافت خدمات بیمه طلایی از 21 آذر‌ماه جاری در سراسر استان آغاز شده و 30 دی‌ماه جاری آخرین مهلت ثبت‌نام این افراد در این طرح است.
وی به استقبال بسیار فرهنگیان بازنشسته از طرح بیمه طلایی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر قرارداد بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی به مدت چهار ماه منعقد شده است و 70 درصد از این افراد ملزم به ثبت‌نام در این طرح هستند.
روستایی با اشاره به اینکه تا 2 روز آینده ثبت‌نام بازنشستگان فرهنگی برای بیمه طلایی ادامه دارد، تاکید کرد: قرارداد بیمه طلایی به صورت مجدد از ابتدای اردیبهشت ماه‌جاری نسبت به این افراد تمدید می‌شود.
وی با اشاره به اینکه فرهنگیان بازنشسته باید در مدت زمان باقی‌مانده برای دریافت خدمات بیمه طلایی در سایت بیمه ایران ثبت‌نام کنند، افزود: در اصفهان تعداد ثبت‌نام کنندگان در طرح بیمه طلایی به حد نصاب رسیده است.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول