اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان تاکید کرد

لزوم وجود دفترچه خدمات درمانی برای دریافت بیمه طلایی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه ‌بگیران استان اصفهان گفت: دارا بودن دفترچه بیمه خدمات درمانی برای ارائه بیمه طلایی به فرهنگیان بازنشسته الزامی است.

لزوم وجود دفترچه خدمات درمانی برای دریافت بیمه طلایی
مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجرای بیمه طلایی به عنوان یکی از مهم‌ترین خواسته‌های فرهنگیان بازنشسته اظهار داشت: 800 هزار بازنشسته فرهنگی در سطح کشور وجود دارد و در حال حاضر و با پیگیری‌های صورت گرفته توسط این افراد بیمه طلایی نسبت به آنها عملیاتی شده است.
وی به نحوه ثبت‌نام این افراد برای بیمه طلایی اشاره کرد و افزود: تمامی فرهنگیان موجود در سراسر استان باید تا پایان دی ماه جاری برای ثبت‌نام در طرح بیمه طلایی به اداره دریافت حقوق محل سکونت خود مراجعه کنند.
مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با اشاره به چگونگی ثبت‌نام زوج‌های فرهنگی در این طرح تصریح کرد: ثبت‌نام این افراد به صورت جداگانه  صورت می‌گیرد و بیمه طلایی نیز فقط به افراد وظیفه‌بگیر اختصاص دارد و خانواده‌های آنها مشمول این طرح قرار نمی‌گیرند.
وی به میزان حق بیمه دریافتی از این افراد اشاره کرد و ادامه داد: حق بیمه دریافتی از فرهنگیان بازنشسته در طرح بیمه طلایی یک درصد از حقوق آنها و 8 هزار و 500 تومان است.
روستایی با اشاره به اینکه از ابتدای دی ماه جاری فرهنگیان بازنشسته زیر پوشش این طرح قرار گرفته‌اند، تاکید کرد: قرارداد منعقد شده در زمینه اختصاص بیمه طلایی به این افراد تا پایان فروردین ماه سال آینده و به مدت چهار ماه است و از ابتدای اردیبهشت ماه سال آینده نیز این بیمه به صورت مجدد برای آنها تمدید می‌شود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر و تا صدور کارت برای فرهنگیان بازنشسته بیمه طلایی با کارت ملی و کارت منزلت به این افراد ارائه می‌شود.   
مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان به استقبال چشمگیر فرهنگیان بازنشسته از این طرح اشاره کرد و بیان داشت: زنان فرهنگی بازنشسته فقط خودشان می‌توانند زیر پوشش بیمه طلایی قرار بگیرند و خانواده این افراد تنها در صورت سرپرست خانوار بودن آنها مشمول این طرح قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیمه ایران به عنوان بیمه‌گر این افراد است، گفت: دارا بودن دفترچه بیمه خدمات درمانی برای ارائه بیمه طلایی به فرهنگیان بازنشسته الزامی است.
روستایی با اشاره به اینکه افراد دارای دفترچه تأمین اجتماعی قادر به دریافت بیمه طلایی نیستند، اظهار داشت: این افراد برای دریافت بیمه طلایی باید زیر پوشش بیمه خدمات درمانی باشند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول