اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش اردبیل خبر داد

ثبت‌نام 17 هزار فرهنگی بازنشسته در بیمه طلایی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 17 هزار و 38 نفر از فرهنگیان بازنشسته استان اردبیل در بیمه طلایی بازنشستگان ثبت‌نام کرده‌ا‌ند.

ثبت‌نام 17 هزار فرهنگی بازنشسته در بیمه طلایی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل، موسی عدالتخواه در جلسه کمیته بررسی وضعیت بیمه طلایی بازنشستگان اداره کل آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: به محض ابلاغ دستورالعمل بیمه طلایی بازنشستگان، ضمن اطلاع‌رسانی از طریق فیش حقوقی، سایت اداره کل و SMS تا تاریخ یازدهم دی ماه سال جاری تعداد 17 هزار و 38 نفر از بازنشستگان به همراه خانواده هایشان فرم ثبت نام بیمه طلایی را تکمیل و تحویل ادارات آموزش و پرورش محل خدمت خود کرده‌اند.
این مسئول تصریح کرد: تعداد 4 هزار و 68 مورد از مشخصات بازنشستگان در سایت بیمه ایران ثبت شده است.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد:با پیگیری‌های صورت گرفته تا تاریخ 20/10/90 کلیه مشخصات بازنشستگان در سایت بیمه ایران ثبت خواهد شد.
در ادامه این جلسه شایقی رئیس اداره تعاون و رفاه اداره کل با بیان اینکه بازنشستگان باید تا تاریخ 20/10/90 به آموزش و پرورش محل خدمت خود مراجعه و فرم های ثبت نام را تکمیل کنند، افزود: فرم‌‌های تکمیلی قبلی شرکت بیمه آتیه‌سازان فاقد اعتبار است و مهلت اعلام شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. 
انتهای پیام/صا30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول