اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 21 آذرماه سال‌‌جاری تا‌کنون صورت گرفت

ثبت‌نام 50‌ هزار بازنشسته فرهنگی اصفهانی برای بیمه طلایی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از 21 آذرماه سال‌جاری تا‌کنون 49 هزار و 249 نفر از فرهنگیان بازنشسته موجود در سطح استان برای دریافت خدمات بیمه طلایی در سایت بیمه ایران ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 50‌ هزار بازنشسته فرهنگی اصفهانی برای بیمه طلایی

حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر سایت بیمه ایران برای ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته برای بیمه طلایی فعال است، اظهار داشت: تمام بازنشستگان فرهنگی تا فعال بودن این سایت مجاز به ثبت‌نام در این طرح هستند و این افراد باید به منظور کاهش هزینه‌های درمانی خود در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی اضافه کرد: تا‌کنون کارت بیمه طلایی برای بازنشستگان فرهنگی صادر نشده است و بیمه ایران باید هر چه سریع‌تر نسبت به صدور این کارت برای این افراد اقدام کند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش همواره به دنبال ارائه خدمات مناسب به فرهنگیان است، تصریح کرد: پس از صدور کارت بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته توسط بیمه ایران، این اداره کارت‌های این افراد را در سطح استان میان آنها توزیع می‌کند.

وی به تعداد افراد ثبت‌نام کننده در طرح بیمه طلایی اشاره کرد و ادامه داد: از 21 آذرماه سال‌‌جاری تا‌کنون 49 هزار و 249 نفر از فرهنگیان بازنشسته موجود در سطح استان برای دریافت خدمات بیمه طلایی در سایت بیمه ایران ثبت‌نام کرده‌اند.

داوری تاکید کرد: 25 هزار و 232 نفر از این افراد از فرهنگیان بازنشسته، 22 هزار و 74 نفر نیز از خانواده‌های آنها و یک هزار و 843 نفر نیز از وظیفه‌بگیران موجود در سطح استان هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 70 درصد از فرهنگیان بازنشسته موجود در سطح استان برای دریافت خدمات بیمه طلایی در سایت بیمه ایران ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول