اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کاشان:

مشکل بیمه طلایی مربوط به سازمان بازنشستگی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان، مشکل بیمه طلایی بازنشستگان اداری آموزش و پرورش این شهرستان را مربوط به سازمان بازنشستگی دانست.

مشکل بیمه طلایی مربوط به سازمان بازنشستگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حنطه‌ای صبح امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان اداری آموزش و پرورش این شهرستان در کانون فرهنگی ـ تربیتی الزهرا (س) کاشان اظهار داشت: مشکل بیمه طلایی در زمینه خدمات‌دهی به بازنشستگان اداری آموزش و پرورش کاشان مربوط به سازمان بازنشستگی است و این سازمان باید برای رفع این مشکل اقدام کند.

وی افزود: سازمان بازنشستگی در زمینه پرداخت سهم خود به بیمه طلایی کوتاهی کرده و این امر موجب شده از سوی بیمه طلایی به بازنشستگان اداری آموزش و پرورش کاشان ارایه خدمات صورت نگیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان تأکید کرد: آموزش و پرورش کاشان آنچه را که در توان داشته باشد برای برطرف شدن مشکل بیمه طلایی بازنشستگان اداری آموزش و پرورش کاشان انجام می‌دهد تا هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.

وی در ادامه از پرداخت حقوق حق‌التدریس به بازنشستگان آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و گفت: حقوق حق‌التدریس بدون هیچگونه تأخیری و در اسرع وقت پرداخت می‌شود.

حنطه‌ای متذکر شد: رفع مشکلات بهداشتی و درمانی بازنشستگان آموزش و پرورش کاشان یک اقدام ضروری جهت تکریم از بازنشستگان و قدردانی از زحمات آنان در سنگر تعلیم و تربیت است.

بازنشستگان اداری آموزش و پرورش نیز در این مراسم از سازمان بازنشستگی به دلیل عدم پایبندی به تعهداتش در قبال ارائه خدمات به بازنشستگان انتقاد کرده و خواستار رسیدگی به مشکلات خود در این حوزه شدند.

جلسه شورای اداری و تجلیل از بازنشستگان اداری آموزش و پرورش شهرستان کاشان با حضور 76 نفر از بازنشستگان اداری در حین کار آموزش و پرورش کاشان در کانون فرهنگی و تربیتی الزهرا (س) این شهرستان همراه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی برگزار شد. 

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول