اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌‌بگیران اصفهان:

بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته اختیاری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌‌بگیران استان اصفهان گفت: بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی از بیمه‌های اختیاری در نظر گرفته شده برای این افراد به شمار می‌رود.

بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته اختیاری است
مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه استقبال فرهنگیان بازنشسته برای دریافت خدمات بیمه طلایی چشمگیر است، اظهار داشت: اطلاعات و آمار ثبت‌نام این افراد برای دریافت خدمات این بیمه در سایت بیمه ایران حاکی از این موضوع است.
وی به یکی از لازمه‌های تثبیت بیمه طلایی برای بازنشستگان فرهنگی اشاره کرد و افزود: ثبت‌نام 70 درصد از این افراد در این طرح به منظور تثبیت این نوع از بیمه برای آنها الزامی است.
مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با اشاره به اینکه بیمه طلایی خدمات مناسبی را به این افراد ارائه می‌دهد، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 70 درصد از فرهنگیان بازنشسته برای دریافت خدمات بیمه طلایی در سایت بیمه ایران ثبت‌نام کرده‌اند و با توجه به این موضوع این بیمه را برای خود و خانواده‌های خود تثبیت کرده‌اند.
وی اضافه کرد: فرهنگیان بازنشسته که تا‌کنون برای دریافت خدمات این بیمه ثبت‌نام نکرده‌اند باید تا فعال بودن سایت بیمه ایران نسبت به ثبت‌نام خود در بیمه طلایی اقدام کنند.
روستایی با اشاره به اینکه این بیمه نسبت به فرهنگیان بازنشسته از بیمه‌های اجباری نیست، تاکید کرد: بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی از بیمه‌های اختیاری در نظر گرفته شده برای این افراد به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزینه‌های درمانی این افراد در دوران کهن‌سالی و پیری آنها به میزان بسیاری افزایش یافته است، ادامه داد: بیمه طلایی خدمات مناسبی را در زمینه ویزیت پزشک، بستری شدن و سایر هزینه‌های درمانی به بازنشستگان فرهنگی ارائه می‌دهد و بسیاری از هزینه‌های درمانی این افراد با استفاده از خدمات این بیمه کاهش می‌یابد.
مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با اشاره به اینکه تمامی خدمات بیمه‌ای این افراد توسط بیمه ایران انجام می‌شود، گفت: از اردیبهشت‌ماه سال آینده نیز قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته هم‌زمان با قرارداد شاغلان فرهنگی تمدید می‌شود.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول