اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 21 آذر ماه سال‌جاری تاکنون صورت گرفته است

ثبت‌نام حدود 14 هزار بازنشسته فرهنگی اصفهانی برای بیمه طلایی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از 21 آذر ماه امسال تاکنون 13 هزار و 664 بازنشسته فرهنگی در اصفهان برای دریافت خدمات بیمه طلایی در سایت بیمه ایران ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام حدود 14 هزار بازنشسته فرهنگی اصفهانی برای بیمه طلایی
حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه استقبال فرهنگیان بازنشسته برای ثبت‌نام در طرح بیمه طلای بسیار است، اظهار داشت: بیمه طلایی هزینه‌های درمانی این افراد را به میزان بسیاری کاهش می‌دهد و هم‌اکنون بیمه ایران به عنوان بیمه‌گر این افراد محسوب می‌شود.
وی به مدت تعیین شده برای اجرای این قرارداد اشاره کرد و افزود: قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته تا پایان فروردین ماه سال آینده و به مدت چهار ماه منعقد شده است.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر چهار ماه دیگر از قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان شاغل باقی‌مانده است و قرارداد بیمه طلایی از ابتدای اردیبهشت ماه سال آینده به صورت مجدد برای فرهنگیان شاغل و بازنشسته تمدید می‌شود.
وی با اشاره به تعداد افرادی که در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: از 21 آذر ماه سال جاری تا کنون 13 هزار و 664 بازنشسته فرهنگی در اصفهان برای دریافت خدمات بیمه طلایی در سایت بیمه ایران ثبت‌نام کرده‌اند.
داوری تاکید کرد: از تعداد ثبت‌نام کنندگان در طرح بیمه طلایی در اصفهان 7هزار و 688 نفر از آنها بازنشستگان فرهنگی موجود در استان، 5هزار و 650 نفر از افراد تحت تکفل آنها و 326 نفر از این افراد نیز از وظیفه‌بگیران موجود در سراسر استان هستند.
وی به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در سراسر کشور مبنی بر تعداد ثبت‌نام کنندگان در طرح بیمه طلایی اشاره کرد و ادامه داد: پیش‌بینی‌ها حاکی از ثبت‌نام یک میلیون و 300 هزار فرهنگی بازنشسته موجود در سراسر کشور برای دریافت خدمات بیمه طلایی است.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: بر اساس قرارداد منعقد شده باید 70 درصد از فرهنگیان بازنشسته موجود در سراسر کشور در طرح بیمه طلایی ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول