اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

صدور کارت بیمه طلایی برای 54 هزار بازنشسته فرهنگی اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر برای 54 هزار و 205 نفر از فرهنگیان بازنشسته استان که برای بیمه طلایی ثبت‌نام کرده‌اند، کارت صادر شده است.

صدور کارت بیمه طلایی برای 54 هزار بازنشسته فرهنگی اصفهان

حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته برای بیمه طلایی پایان یافته است، اظهار داشت: ثبت‌نام درصد بالایی از فرهنگیان بازنشسته برای این بیمه استقبال چشمگیر آنها را برای استفاده از خدمات این نوع بیمه نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 50 هزار بازنشسته فرهنگی در سطح استان وجود دارد، اضافه کرد: از 21 آذرماه جاری تا زمان فعال بودن سایت بیمه ایران به منظور ثبت‌نام برای بیمه طلایی 71 هزار و 193 نفر در سطح استان برای استفاده از خدمات این بیمه در سایت بیمه ایران ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: از این تعداد 35 هزار و 284 نفر از فرهنگیان بازنشسته اصلی، 32 هزار، 649 نفر از خانواده‌های آنها و 3 هزار و 266 نفر از وظیفه‌بگیران موجود در سطح استان هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از موارد مهم به منظور تثبیت بیمه طلایی برای فرهنگیان بازنشسته ثبت‌نام حدود 70 درصد از فرهنگیان موجود در سطح کشور در این طرح بوده است، افزود: در حال حاضر حدود 78 درصد از فرهنگیان بازنشسته موجود در سطح استان برای استفاده از خدمات بیمه طلایی در سایت بیمه ایران ثبت‌نام کرده‌اند.

داوری به تعداد کارت‌های بیمه طلایی صادر شده برای این افراد اشاره کرد و بیان داشت: در سطح استان برای 54 هزار و 205 نفر از فرهنگیان بازنشسته که برای بیمه طلایی ثبت‌نام کرده‌اند، کارت صادر شده و در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته جاری برای تمامی این افراد کارت بیمه طلایی صادر می‌شود، ادامه داد: تمامی فرهنگیان بازنشسته، خانواده‌های آنها و وظیفه ‌گیران موجود در سطح استان می‌توانند با ارائه کارت شناسایی خود از خدمات بیمه طلایی در مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه ایران استفاده کنند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر کارت‌های صادر شده برای این افراد الکترونیکی نیست و این کارت‌ها دارای کوپن‌هایی است که این کوپن‌ها در زمان استفاده از خدمات بیمه طلایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

داوری با اشاره به اینکه در حال حاضر قرارداد بیمه طلایی برای فرهنگیان بازنشسته تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده و به مدت چهار ماه منعقد شده است، اظهار داشت: از اردیبهشت‌ماه سال آینده نیز این قرارداد به صورت مجدد و برای یک سال تمدید می‌شود.

وی به نظرسنجی صورت گرفته در کل کشور در ارتباط با میزان رضایتمندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات بیمه طلایی اشاره کرد و افزود: این نظر‌سنجی حاکی از رضایتمندی حدود 90 درصد از فرهنگیان بازنشسته موجود در سطح کشور از خدمات این بیمه است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: تمامی خدمات ارائه شده در این بیمه به فرهنگیان شاغل و بازنشسته یکسان است و در این زمینه تفاوتی میان این افراد وجود ندارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول